دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

رده: خبر
زمان:

کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول کنکور 1402، پیش از موعد اعلام شده بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

داوطلبان شرکت در مرحله اول کنکور 1402 می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. دریافت کارت ورود به جلسه تا پایان روز چهارشنبه 28 دی امکان‌پذیر خواهد بود و شرکت کنندگان در کنکور می‌توانند تا پایان زمان اعلام شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور 1402 می‌توانند با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام و شماره شناسنامه یا شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت‌نام، نام‌خانوادگی، شماره سریال شناسنامه یا کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. داوطلبانی که متقاضی شرکت در 2 یا 3 گروه آزمایشی هستند، باید علاوه بر پرینت کارت آزمون اصلی، کارت گروه‌های آزمایشی دیگر را نیز دریافت کنند. پیش از این نیز اعلام شده بود که توزیع کارت ورود به جلسه از یکشنبه 25 دی آغاز می‌شود. نوبت اول کنکور 1402 در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 دی ماه امسال در ساسر کشور برگزار خواهد شد.

لیست باجه‌های رفع نقص کارت کنکور 1402

لیست باجه‌های رفع نقص کارت کنکور 1402

با فرا رسیدن زمان برگزاری کنکور 1402 و دریافت کارت ورود به جلسه، اگر داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده یا کد رهگیری ثبت‌نام نتوانستند پرینت کارت ورود به جلسه خود را تهیه‌کنند، باید به سامانه پاسخگوی سامانه پاسخگویی سازمان سنجش آموزش مراجعه کنند. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان برای شرکت در آزمون می‌بایست کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار خود را به همراه داشته باشند. اگر کارت شرکت در آزمون داوطلبان دچار مشکل است، برای رفع نقص کارت خود باید بر مبنای شهرستان انتخابی که در بند 50 تقاضانامه ثبت‌نام مشخص کرده‌اند به باجه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند. در ادامه می‌توانید آدرس باجه‌های رفع نقص را دانلود نمایید.

اعلام برنامه‌های اولین روز جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

اعلام برنامه‌های اولین روز جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

شهر یزد در نخستین روز از برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی روز 25 دی 1401، شاهد برپایی آیین گشایش، اجرای قصه‌گویان و برپایی نشست‌های تخصصی خواهد بود. آیین گشایش این جشنواره، ساعت 8:30 در سالن هلال‌احمر شهر یزد برگزار خواهد شد. پس از آن، از ساعت 10:30 تا 12، مینا عابدی از قزوین با قصه «پهلوان پنبه، شکیبا فرخی از کرمانشاه با قصه «کلاغ خنزرپنزری»، احمد عسگری از همدان با قصه «قولو قولو گیج‌قولو» و الهه تاجیک از تهران با قصه «گلاب‌خاتون و دنیا» در بخش بزرگسال به رقابت می‌پردازند. بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از 25 تا 29 دی 1401در شهر یزد در حال برگزاری است.

آخرین وضعیت صدور «رتبه» معلمان

آخرین وضعیت صدور «رتبه» معلمان

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ارزیابی مدارک و مستندات و تعیین رتبه قطعی معلمان در قالب طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: براساس آخرین آمار و گزارش ها، ارزیابان ما ارزیابی نزدیک به 670 هزار نفر از همکاران را انجام دادند و کار در جریان است. زارعی افزود: مابقی همکاران که به مرور اضافه شدند و بارگذاری مدارک را انجام دادند نیز در دستورکار ارزیابی قرار می گیرند و به مرور کار ارزیابی شان انجام می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. وی پیش از این درباره سیر رتبه‌بندی معلمان و مراحل انجام این کار گفته بود: ارزیابی به صورت تصادفی و کشوری انجام می‌شود و همکاری که ارزیابی انجام می‌دهد پرونده معلمانی به غیر از استان خودش را بررسی می‌کند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: