دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام کنکور

رده: خبر
زمان:

دوشنبه 21 فروردین، آخرین مهلت ثبت نام کنکور

دوشنبه 21 فروردین، آخرین مهلت ثبت نام کنکور

ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت دوم) برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که از روز سه شنبه 15 فروردین ماه منحصرا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است، فردا دوشنبه 21 فروردین پایان می‌یابد. داوطلبانی که در نوبت اول کنکور 1402 شرکت کردند، اوایل اسفندماه سال جاری نمره خام آزمون خود را دریافت نموده و پس از اعلام نتایج سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در خرداد ماه، نمره کل داوطلب اعلام می‌شود.

هشدار سازمان سنجش به داوطلبانی که سوابق تحصیلی ندارند!

هشدار سازمان سنجش به داوطلبانی که سوابق تحصیلی ندارند!

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کسی که سابقه تحصیلی ندارد حتما در آزمون خرداد ماه آموزش پرورش شرکت کند، گفت: نمره داوطلبی که سابقه تحصیلی نداشته باشد، صفر رد می‌شود و این امر تاثیر شکننده‌ای بر نمره کل داوطلب خواهد گذاشت. پورعباس با بیان اینکه داوطلبانی که سال دوازدهم هستند باید در آزمون خردادماه سوابق تحصیلی خود را ایجاد کنند، تاکید کرد: داوطلبی که در شهریور سابقه تحصیلی ایجاد کند تاثیر آن برای کنکور سال 1403 لحاظ می‌شود و اگر درسی سابقه تحصیلی نداشته باشد نمره‌اش صفر رد می‌شود و این نمره با نمره داوطلب جمع می شود و تراز منهای 2000 یا300 برای داوطلب به همراه دارد. در واقع نمره خام در دبیرستان از صفر تا 20 و نمره کنکور منهای 35 تا 100 است. ما برای قابل تشخیص بودن این نمرات را در تراز قرار می‌دهیم و نمره صفر اثر بدی در نمره کل داوطلب دارد.

اعلام فرآیند اصلی نوبت دوم کنکور

اعلام فرآیند اصلی نوبت دوم کنکور

ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت دوم) برای پذیرش در رشته‌های با آزمون، از روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه منحصرا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و داوطلبان تا روز دوشنبه 21 فروردین فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. داوطلبان بعد از ثبت‌نام و در صورت نیاز تا آخر مهلت ثبت‌نام می‌توانند اطلاعاتی را که وارد کرده‌اند را ویرایش کنند. کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از روز یکشنبه 11 تیر ماه تا روز سه شنبه 13تیر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است و اطلاعات تکمیلی نیز در سایت این سازمان و نشریه پیک سنجش در روز 5 تیر ماه اعلام می‌شود. آزمون سراسری 1402 نیز در روزهای چهارشنبه 14 و پنجشنبه 15 تیر ماه برگزار خواهد شد و زمان دقیق آزمون هر یک از گروه‌های آزمایشی در اطلاعیه 5 تیر ماه سال جاری اعلام می‌شود. نمرات خام داوطلبان کنکور در نیمه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و کارنامه نهایی و انتخاب رشته داوطلبان نیز از نیمه دوم مرداد آغاز می‌شود.

پایه دوازدهمی‌ها برای شرکت در امتحانات نهایی باید شناسنامه عکس‌دار داشته باشند؛

پایه دوازدهمی‌ها برای شرکت در امتحانات نهایی باید شناسنامه عکس‌دار داشته باشند؛

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران مدارس متوسطه، اعلام کرد: با توجه به حساسیت برگزاری امتحانات نهایی خرداد 1402، تصحیح الکترونیکی و تأثیر 40 درصدی سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور سراسری، به اطلاع می‌رساند، جهت تسریع و بهبود در خدمت‌رسانی و به منظور تسهیل در فرآیند برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه 1402، با توجه به اجرای بخشنامه ابلاغ شده پیرامون موضوع مذکور؛ شایسته است با اطلاع‌رسانی به موقع از سوی مدیران مدارس متوسطه، جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، موارد ذیل، در اسرع وقت عملیاتی شود:

  • دانش‌آموزان پایه دوازدهم قبل از برگزاری امتحانات نهایی، شناسنامه عکس‌دار دریافت کنند.
  • شرکت کنندگان در امتحانات نهایی، کارت شناسایی عکس‌دار (شناسنامه) و (کارت ملی برای دانش‌آموزان بزرگسال) همراه داشته باشند.
  • به روز آوری تصویر جدید برای شرکت کنندگان در امتحانات نهایی، در سامانه سیدا توسط مدیران مدارس با هماهنگی کارشناسی فن‌آوری مناطق عملیاتی شود.

برگزاری آزمون شبیه‌ساز زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج در مدارس علوی

برگزاری آزمون شبیه‌ساز زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج در مدارس علوی

دپارتمان زبان مدارس علوی آزمون شبیه‌ساز زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج برگزار می‌کند؛ ویژه‌ی دانش‌آموزان سطوح ODI 2، ODI 4, ODI 5 & ODI 6

  • زمان برگزاری: پنجشنبه 31 فروردین 1402
  • محل برگزاری: دبستان پسرانه‌ی علوی شعبه‌ی مرکز
  • ساعت برگزاری: 9 الی 10:30 - گروه ODI 2 11:00 الی 12:30 - گروه ODI 4, 5 & 6
  • هزینه‌ی آزمون: برای دانش‌آموزان علوی رایگان است. از اولیای محترمی که علاقمند به شرکت دانش‌آموز خود در آزمون شبیه‌ساز کمبریج می‌باشند تقاضا می‌شود تا روز سه‌شنبه 22 فروردین 1402، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

    b xpx
    # / b
    xpx b
    # / b

    افزودن
    b
    / /
    :