راه‌اندازی نسخه جدید برنامه شاد

رده: خبر
زمان:

مدیرفنی شبکه شاد، قابلیت‌های نسخه جدید شبکه شاد را معرفی و اعلام کرد که فرایند راه‌اندازی «مدرسه مجازی ایران» در شبکه شاد به‌زودی نهایی‌شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بارم بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی در امتحانات سال تحصیلی 1402-1401 برای بهره‌برداری دبیران و معلمان سراسر کشور را اعلام کرد.

اعلام بارم‌بندی پیشنهادی کتب درسی در امتحانات 1402-1401

اعلام بارم‌بندی پیشنهادی کتب درسی در امتحانات 1402-1401

دکترعلی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش در نامه‌ای به دکتر زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش؛ بارم‌بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی، دوره‌های اول متوسطه و دوم متوسطه رشته‌های نظری و علوم و معارف اسلامی سال تحصیلی 1402-1401 را اعلام کرد. این بارم‌بندی در وب‌گاه رسمی دفتر برنامه‌ریزی درسی و تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری قابل مشاهده است.

راه‌اندازی مدرسه مجازی ایران در شبکه شاد

راه‌اندازی مدرسه مجازی ایران در شبکه شاد

علی کاظم‌زاده مدیرفنی شبکه شاد، قابلیت‌های نسخه جدید شبکه شاد را معرفی و اعلام کرد که فرایند راه‌اندازی «مدرسه مجازی ایران» در شبکه شاد به‌زودی نهایی‌شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ایشان گفت: نسخه جدید شاد هفته گذشته با حضور رئیس‌جمهوری در وزارت آموزش و پرورش، رونمایی و مجوز استفاده آن صادر شد. نسخه جدید یک سری تغییرات به لحاظ ظاهری داشته و دسترسی به سرویس‌های شاد در صفحه اول اپلیکیشن بهبود یافته است. وی افزود: صفحه «شادبوم» فعالیت‌های مکمل آموزشی، رویدادها، جشنواره‌ها و مسابقاتی که توسط مجموعه‌های بیرونی آموزش و پرورش برگزار می‌شود را پوشش می‌دهد. همچنین در نسخه جدید شاد، آزمایشگاه مجازی در بخش شادبوم راه افتاده است، گفت: به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند در دروسی چون فیزیک و شیمی از این امکان بهره‌مند و رویدادهای مربوط به درس را به صورت مجازی شبیه‌سازی کنند. آزمایشگاه صرفا از طریق شادبوم در نسخه جدید در دسترس است. وی تاکید کرد که معلمان و دانش آموزان نسخه جدید را از طریق سایت رسمی شاد دریافت کنند و وارد سایت‌های دیگر نشوند. نسخه اولیه برای رفع باگ روی سایت قرار گرفته است و بعد از گذراندن دوره تست، نسخه نهایی هم در هفته جاری منتشر خواهد شد.

اختصاص فضاهای ورزشی شهرداری تهران به دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی

اختصاص فضاهای ورزشی شهرداری تهران به دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی

ابتدای تابستان امسال در گفت‌وگوی علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با علیرضا زاکانی شهردار تهران مقرر شد با هدف ارتقای سطح سلامت جسمانی و جبران کم‌تحرکی ناشی از کرونا در میان دانش‌آموزان و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان، فضاهای ورزشی ذیل مدیریت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به‌صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد. وی ادامه داد: «برخلاف دوران دانش‌آموزی در دهه 60 و 70، فضای فیزیکی فعلی مدارس بسیار کمتر شده و موقعیت‌های تحرک درون مدرسه فراهم نیست. یکی از بهترین موقعیت‌ها در اطراف هر مدرسه، امکاناتی است که شهرداری تهران در مناطق شهر در اختیار دارد؛ یعنی امکاناتی که در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران است و برای دانش‌آموزان عزیزمان قابلیت استفاده دارد.»

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: