رونمایی از 8 هزار طرح گرمایشی مدارس

رده: خبر
زمان:

رونمایی از 8 هزار طرح گرمایشی مدارس

رونمایی از 8 هزار طرح گرمایشی مدارس

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از رونمایی از 8 هزار طرح گرمایشی مدارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت سیستم گرمایشی هیچ کدام از مدارس کشور غیراستاندارد نیست. حمیدرضا خان‌محمدی در گفت‌وگو با پانا در خصوص سیستم گرمایش مدارس با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال تصریح کرد: «سیستم گرمایشی غیراستاندارد و بخاری نفتی چکه‌ای و غیراستاندارد در مدارس کشور نداریم.» وی اظهار کرد: «در جاهایی هم که سیستم گرمایشی غیراستاندارد وجود داشت، جمع‌آوری شده است.» خان‌محمدی با بیان اینکه سیستم گرمایشی 8 هزار کلاس به‌صورت استاندارد تحویل شده است، خاطرنشان کرد: «8 هزار طرح نیز در دست اجرا داریم که به زودی برنامه‌ای برای رونمایی از این طرح‌ها خواهیم داشت.»

برگزاری همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه

برگزاری همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه

به نقل از پانا، هفتمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه توسط انجمن روان‌شناسی تربیتی ایران با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش در روزهای 25 و 26 بهمن 1402 برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، انجمن روان‌شناسی تربیتی ایران با برگزاری همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه به‌دنبال انتقال بهترین تحقیقات و ایده‌ها در این زمینه از سراسر جهان است. مخاطبان همایش شامل اولیا و معلمان - مدیران، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران حوزه آموزش هستند. علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال چکیده مقاله با ورود به سایت هفتمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه و مطالعه دقیق مراحل ثبت‌نام و دستورالعمل‌ها نسبت به بارگذاری و ارسال چکیده مقاله با توجه به نکات زیر اقدام کنند. مهلت ارسال چکیده مقاله تا تاریخ 30 آذر 1402 و ارسال متن کامل مقالات تا 20 دی 1402 است.

نباید اجازه داد آموزش و پرورش بیش از این تحت تاثیر کنکور قرار گیرد؛

نباید اجازه داد آموزش و پرورش بیش از این تحت تاثیر کنکور قرار گیرد؛

به نقل از پانا، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت برگزاری امتحانات استاندارد و با کیفیت از مهم‌ترین محورهایی است که به‌وسیله آن می‌توان شر کنکور را از سر آموزش و پرورش کم کرد. به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: شورای عالی آموزش و پرورش در طول تاریخ تشکیل خود بر سه اصل اساسی اصالت، اتقان و استقلال استوار بوده است. امانی تصریح کرد: توجه به برگزاری امتحانات استاندارد و با کیفیت از مهم‌ترین محورهایی است که به‌وسیله آن می‌توان شر کنکور را از سر آموزش و پرورش کم کرد، بسیاری از مشکلات و دغدغه‌هایی که در حوزه آموزش و پرورش داریم امروز دارای پاسخ‌های علمی و اطمینان بخشی هستند که به استناد آنها می‌توان مسیر آموزش و پرورش را هموار کرد.

آغاز ثبت سفارش تک‌جلدی کتاب‌های درسی

آغاز ثبت سفارش تک‌جلدی کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ معاون توسعه منابع و پشتیبانی این سازمان اعلام کرد: در راستای تسهیل دسترسی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک‌جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش‌آموزان از روز سه‌شنبه 16 آبان و معلمان از 27 آبان فعال می‌شود. علوی‌تبار افزود: به منظور تهیه کتاب درسی به‌صورت تک‌جلدی، دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند از طریق مراجعه به بخش تک‌جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: