زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 1401

رده: خبر
زمان:

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با ابراز امیدواری برای تعیین تکلیف حذفیات کنکور 1402 در جلسه آینده شورای سنجش و پذیرش دانشجو، از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1401 در هفته آخر شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 1401

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 1401

سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تعداد یک میلیون و 489 هزار و 220 نفر در آزمون سراسری سال 1401 حاضر شده‌اند، تعداد شرکت‌کنندگان کنکور تجربی را 570 هزار نفر، ریاضی 140 هزار و انسانی را 412 هزار نفر اعلام کرد. این سازمان تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1401 را هفته‌ی آخر شهریورماه اعلام کرد. داو.طلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش از نتایج نهایی کنکور مطلع شوند.

طرح یار مهربان با هدف تجهیز کتابخانه کلاسی مدارس

طرح یار مهربان با هدف تجهیز کتابخانه کلاسی مدارس

«معصومه نجفی» سرپرست معاونت آموزش ابتدایی در مراسم تجلیل از منتخبین برنامه‌های آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی، تاکید ویژه‌ای بر اهمیت تسلط معلمان بر ابعاد محتوایی کتب درسی نمود و گفت: نرخ تکرار شدن پایه اول ابتدایی نشان‌دهنده این است که ما نیاز به طراحی یک برنامه آموزشی دقیق برای توانمندسازی معلمان اول ابتدایی داریم. ما در حال تدوین یک طرح آموزشی به نام یار مهربان هستیم. این طرح با هدف تقویت مهارت خواندن در پایه اول ابتدایی تدوین شده و به این صورت است که هر هفته دو کتاب داستان با محتواهای معین در موضوع زبان‌آموزی و ادبیات مطالعه می‌شوند.

تکمیل ثبت نام دانش‌آموزان تهرانی طی روزهای آتی

تکمیل ثبت نام دانش‌آموزان تهرانی طی روزهای آتی

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد تاکنون 95 درصد دانش‌آموزان در مدارس پایتخت ثبت نام کرده‌اند و برنامه‌ریزی شده است که مابقی ثبت نام‌ها تا چند روز آینده تکمیل شوند. او آماری ارائه داد مبنی بر اینکه حدود 100 هزار همکار در 4500 واحد آموزشیِ دولتی و غیردولتی، از ابتدای مهر پذیرای یک میلیون و 200 هزار دانش آموز تهرانی خواهند بود. این سازمان همچنین از استخدام نیروهای جدیدی از دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی به جمع معلمان تهران خبر داد.

فعالیت 20 اتوبوس مدرسه از اول مهر در تهران

فعالیت 20 اتوبوس مدرسه از اول مهر در تهران

«بهرام نکاحی» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: ما امسال به صورت آزمایشی 20 دستگاه اتوبوس را به عنوان اتوبوس مدرسه تجهیز خواهیم کرد. برای کمتر شدن ترافیک بازگشایی مدارس، شهرداری تهران از ابتدای مهر در خطوطی که به مراکز آموزشی ختم می‌شود افزایش سفر خواهد داشت. نکاحی همچنین خاطرنشان کرد تا زمان بازگشایی مدارس 550 دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل تهران بازسازی و نوسازی خواهند شد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: