آلبوم علوی لایف 6 مسئولیت پذیری

رده: پرورشی
تاریخ: 1400/08/26
شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: المپیاد سواد رسانه المپیاد ریاضی المپیاد علوم اعصاب المپیاد نجوم زبان فرانسه | سطح 1 زبان فرانسه | سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 2-1 زبان‌انگلیسی سطح 1-1 زبان‌انگلیسی سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 3 تقویتی زبان‌انگلیسی زبان‌انگلیسی سطح 1 زبان‌انگلیسی سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 3 تقویتی زبان‌انگلیسی زبان‌انگلیسی سطح 1 زبان‌انگلیسی سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 3 تقویتی زبان‌انگلیسی حسابداری معماری داخلی تصویرسازی دیجیتال ارغوان نسترن شقایق رز ارکیده اقاقیا یاسمن مریم المپیاد ریاضی المپیاد علوم اعصاب المپیاد نجوم
توضیح: معنای اصلی مسئولیت پذیری، تعهد انجام یک یا چند کار است. فرد مسئولیت پذیر شخصی است که آگاهانه تصمیم می گیرد. او رفتار درست، منطقی، حساب شده و صحیحی دارد. می خواهد به خود و دیگران کمک کند. علاوه بر این فرد مسئولیت پذیر، عواقب کارها و تصمیم های خود را می پذیرد و آن ها را مورد توجه قرار می دهد. قبول مسئولیت کارها فارغ از اینکه نتیجه آن چیست، شما را به یک برنده تبدیل خواهد کردو نقش مهمی در موفقیت ما در جامعه دارد. فرد مسئولیت پذیری باشید، ابتدا وظایف خود را بشناسیدآن ها را اولویت بندی کنید و دست به اقدام آمن ها بزنید. فرد مسئولیت پذیر بهانه نمی آورد. فرد مسئولیت پذیر زندگی منظم و مرتبی دارد فرد مسئولیت پذیر وقت شناس است. فرد مسئولیت پذیر اشتباه خود را می پذیرد. فرد مسئولیت پذیر وظیفه خود را به تعویق نمی اندازد.
آلبوم علوی لایف 6 مسئولیت پذیری

تصویر

علوی لایف 6 مسئولیت پذیری 2

ویدئو

معنای اصلی مسئولیت پذیری، تعهد انجام یک یا چند کار است. فرد مسئولیت پذیر شخصی است که آگاهانه تصمیم می گیرد. او رفتار درست، منطقی، حساب شده و صحیحی دارد. می خواهد به خود و دیگران کمک کند. علاوه بر این فرد مسئولیت پذیر، عواقب کارها و تصمیم های خود را می پذیرد و آن ها را مورد توجه قرار می دهد. قبول مسئولیت کارها فارغ از اینکه نتیجه آن چیست، شما را به یک برنده تبدیل خواهد کردو نقش مهمی در موفقیت ما در جامعه دارد. فرد مسئولیت پذیری باشید، ابتدا وظایف خود را بشناسیدآن ها را اولویت بندی کنید و دست به اقدام آمن ها بزنید. فرد مسئولیت پذیر بهانه نمی آورد. فرد مسئولیت پذیر زندگی منظم و مرتبی دارد فرد مسئولیت پذیر وقت شناس است. فرد مسئولیت پذیر اشتباه خود را می پذیرد. فرد مسئولیت پذیر وظیفه خود را به تعویق نمی اندازد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: