آلبوم علوی لایف 7 آسیب های اجتماعی

رده: پرورشی
تاریخ: 1400/08/30
شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: المپیاد سواد رسانه المپیاد ریاضی المپیاد علوم اعصاب المپیاد نجوم زبان فرانسه | سطح 1 زبان فرانسه | سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 2-1 زبان‌انگلیسی سطح 1-1 زبان‌انگلیسی سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 3 تقویتی زبان‌انگلیسی زبان‌انگلیسی سطح 1 زبان‌انگلیسی سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 3 تقویتی زبان‌انگلیسی زبان‌انگلیسی سطح 1 زبان‌انگلیسی سطح 2 زبان‌انگلیسی سطح 3 تقویتی زبان‌انگلیسی حسابداری معماری داخلی تصویرسازی دیجیتال ارغوان نسترن شقایق رز ارکیده اقاقیا یاسمن مریم المپیاد ریاضی المپیاد علوم اعصاب المپیاد نجوم
توضیح: مدیریت زمان اولویت بندی برنامه ها، مهارتی ضروری اما بسیار دشوار و چالش برانگیز است که در بسیاری از مواقع، ما را ترغیب می‌کند که با استفاده از مدیریت زمان و مهارت‌های مشابه، ظرفیت و توانمندی خود را افزایش داده و صورت مسئله را پاک کنیم. به عبارتی، بسیاری از ما فوبیای تصمیم گیری داریم و از کنار گذاشتن گزینه‌ها می‌ترسیم.
آلبوم علوی لایف 7 آسیب های اجتماعی

تصویر

علوی لایف 7 آسیب های اجتماعی 2

ویدئو

مدیریت زمان اولویت بندی برنامه ها، مهارتی ضروری اما بسیار دشوار و چالش برانگیز است که در بسیاری از مواقع، ما را ترغیب می‌کند که با استفاده از مدیریت زمان و مهارت‌های مشابه، ظرفیت و توانمندی خود را افزایش داده و صورت مسئله را پاک کنیم. به عبارتی، بسیاری از ما فوبیای تصمیم گیری داریم و از کنار گذاشتن گزینه‌ها می‌ترسیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: