غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی در تهران

رده: خبر
زمان:

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 شهر تهران امروز، یکشنبه 23 بهمن

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 شهر تهران امروز، یکشنبه 23 بهمن

روابط عمومی آموزش و پرورش تهران اعلام کرد: مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 شهر تهران به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز یکشنبه 23 بهمن غیرحضوری است. همچنین، همه مقاطع تحصیلی در شهرستان فیروزکوه امروز در نوبت صبح غیرحضوری است. همه مدارس در همه مقاطع تحصیلی لواسانات و رودبار قصران نیز در روز یکشنبه، 23 بهمن، غیرحضوری اعلام شده است. در شهرستان‌های دماوند و رودهن نیز مدارس ابتدایی امروز در نوبت صبح غیرحضوری است.

تغییرات جدی در محتوای کتب درسی

تغییرات جدی در محتوای کتب درسی

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از رویداد رسانه‌ای «چه سفرها کرده‌ایم»، با بیان اینکه رتبه‌های ما در المپیادهای جهانی خیلی مورد توجه است، گفت: امسال دانش‌آموزان ما 20 مدال در المپیادهای جهانی کسب کردند و رتبه ما در پنج المپیاد معروف جهان، چهارم شد. به دلیل درخشش دانش‌آموزان ایرانی در المپیادهای جهانی، میزبانی المپیاد جهانی فیزیک در سال 1403 به ایران سپرده شد. این المپیاد یکی از رویدادهای علمی معتبر و معروف جهان است. یوسف نوری از اختصاص ردیف بودجه برای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین خبر داد و گفت: محتوای درسی دانش‌آموزان با تغییرات جدی همراه خواهد بود. رویداد رسانه‌ای «چه سفرها کرده‌ایم» از جمعه 14 تا 22 بهمن‌ماه از ساعت 7 تا 20 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برپا خواهد بود و مسئولان کشوری و لشگری از طریق استودیوی پخش زنده تلویزیونی و غرفه‌های مستقر خبرگزاری‌های رسمی کشور به تببین دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

چگونگی نحوه اعتراض معلمان به رتبه‌های تعیین‌شده

چگونگی نحوه اعتراض معلمان به رتبه‌های تعیین‌شده

در بخشنامه اخیر مربوط به رتبه‌بندی معلمان با تشریح گروه‌هایی که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شوند، نحوه اعتراض به رتبه‌ها اعلام شده است. در صورتی که هر یک از ارزیابی‌شوندگان است به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه تعیین‌شده خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند حداکثر ظرف 10 روز از ابلاغ رتبه درخواست خود را از طریق سامانه به دبیرخانه هیئت ممیزه سطح بالاتر ارائه کنند. در صورت وارد بودن اعتراض متقاضی، رتبه وی توسط هیئت ممیزه رسیدگی کننده به اعتراض تعیین و تاریخ اجرای حکم وی از تاریخ استحقاق خواهد بود. کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به اعتراضات با مسئولیت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی و با عضویت نمایندگان دفتر حقوقی و دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و نیز کارگروه متناظر آن صرفاً در سطح استان، تحت نظر هیئت ممیزه ذیربط تشکیل می‌شود.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: