فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده

پژوهش هشتم

مدرس: فرح‌بخش، مریم
تکلیف: با توجه به لینک زیر لطفا فیلم آموزشی دیده شود. https://drive.google.com/file/d/1RXTk_YcyxkNeVS1Ee44JPuu0XBNqryx6/view?usp=sharing

هندسه‌ی هشتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: فصل 3ریاضی هشتم قسمت درس اول چندضلعی ها و تقارن تدریس شد و فعالیت و کار در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 313133 کتاب درسی از روی پی دی اف این کتاب در دفتر نوشته شود و حل شود و در چهارشنبه تاریخ 30 تیرماه ساعت 21 الی 21:15 در گروه تلگرام هندسه ی یاس ارسال شود.

شیمی هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: جدول تناوبی و عدد جرمی و عدد اتمی به صورت کلی تدریس شد.
تکلیف: از روی پاور تدریس شده در کلاس جزوه تهیه کنید و سه گروه اصلی جدول تناوبی را به صورت شعر حفظ کرده و جزوه ی آن را در روز چهارشنبه مورخ 30 تیرماه ساعت 21 الی 21:15 به شخصی خانم مجیدی به همراه دفتر برنامه ریزی ارسال کنید.

اسطوره‌شناسی

مدرس: کامرانی فر، علی
فعالیت: این فرم استعداد یابی جهت مشخص شدن مهارت های شما عزیزان در رشته های مختلف هنری، ورزشی و ... می باشد و باید در پرونده شما ثبت و جمع آوری شود ، لطفا این فرم را تا پایان روز چهارشنبه برای خانم صیاد معاونت انضباطی مدرسه در واتساپ ایشان ارسال نمایید. با سپاس
تکلیف: فرم استعداد یابی (مربوط به قسمت فرهنگی)

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: ادامه ی تدریس معرفی اعداد گویا از کتاب ریاضی هشتم تدریس شد.
تکلیف: پاور تدریس شده سر کلاس مطالعه شود و جزوه ی این مبحث از روی فیلم ارسال شده نوشته شود.زمان ارسال روز سه شنبه مورخ 29تیرماه ساعت 21الی 21:15 دقیقه در گروه تلگرام مربوط به حساب می‌باشند و در صورت بروز مشکل برای شخص مشاور ارسال شود.

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: طهمورس زاده، نائیریکا
فعالیت: مرور فصل 5سال هفتم انجام شد.

فیزیک هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: دوره ی قسمت‌های سال هفتم (فصل اندازه گیری و ابزار اندازه گیری اتمام پذیرفت .
تکلیف: از روی پی دی اف کتاب علوم سال هشتم برای جلسه ی بعد فصل 9 صفحه ی 76 الی 79 خوانده شود.

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: یادآوری اعداد اول فصل 1حساب تدریس شد و pdf ارسال شده در سایت علوی بارگزاری شد.
تکلیف: با توجه به فیلم و کاربرگ ارسال شده در سایت علوی ,در ساعت 21 مورخ 26تیرماه 1400 در گروه تکالیف حساب پاسخ کاربرگ و همینطور جزوه ی نوشته شده مربوط به فیلم را ارسال کنید.
روز ادبیات کودک و نوجوان

روز ادبیات کودک و نوجوان

رده: پرورشی
توضیح: 18 تیر به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شده است. روزی که مقارن است با روز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس خوب کشورمان . مرحوم مهدی آذریزدی، نویسنده کشورمان، 18 تیرماه سال 88 در 88 سالگی در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت و در حسینیه خرمشاه یزد در نزدیکی محل زندگی‌اش به خاک سپرده شد. «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، «قصه‌های تازه از کتاب‌های کهن»، «گربه ناقلا»، «گربه تنبل»، «مثنوی» (برای بچه‌ها)، «مجموعه قصه‌های ساده» و تصحیح «مثنوی» مولوی (برای بزرگسالان) از جمله آثار این نویسنده کودک و نوجوان است. زنده‌یاد آذریزدی که او را پرتیراژترین نویسنده تاریخ ادبیات کودک و نوجوان ایران می‌دانند، در مجموع، بیش از 20 عنوان کتاب برای بچه‌ها نوشته است. چند سالی می شود که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنابر پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی،18 تیر به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شده است. روز کتاب کودک ونوجوان فرصت مناسبی جهت آشنا کردن کودکان با کتاب و بهانه‌ای برای ورود کتاب به زندگانی کودکان است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: