فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: حل کاربرگ جمع و تفریق اعداد گویا انجام شد.
تکلیف: صفحات 12و 13کتاب درسی +نوشتن جزوه از روی ویدیوی ارسال شده در گروه تلگرام و کاربرگ بارگزاری شده در سایت و کانال تلگرام حل شود و در روز چهارشنبه مورخ 13مرداد ماه ساعت 21الی 21:30در گروه تلگرام ارسال شود.

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: طهمورس زاده، نائیریکا
فعالیت: اعمال غیر ارادی و بخش مخ تدریس شد.
تکلیف: سوالات ارسال شده حل شود و در روز سه شنبه 12مرداد ماه ساعت 21الی 21:30 در گروه تکالیف ارسال شود.

فیزیک هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: مرور صفحه های 76 تا 79 کتاب درسی فصل نهم انجام شد. فعالیت ها و آزمایش ها که به عنوان تکالیف داده شده بود بررسی گردید.
تکلیف: از پی دی اف ارسال شده که برای کتاب کار میباشد از صفحه ی 118 به سوالات 2 الی 9 و از صفحه ی بعدی 119 قسمت ب به سوالات ا الی 4 و سوالات 15 الی 18 جواب بدهید و برای روز دوشنبه مورخ 11 مرداد ماه ساعت 21 الی 21:30 در واتس اپ خانوم مجیدی ارسال شود.

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: جمع و تفریق اعداد گویا تدریس شد.
تکلیف: صفحات 10 و 11 کتاب درسی نوشته شود و حل شود و از روی ویدیوی ارسالی در گروه تلگرام جزوه نوشته شود و امشب شنبه مورخ 9مرداد ماه ساعت 21الی 21:30 در گروه تکالیف حساب ارسال شود. پاور تدریس شده ی امروز در پرتال و گروه تلگرام بارگزاری شد.

اسطوره‌شناسی

مدرس: کامرانی فر، علی
فعالیت: برنامه ی دوره ی تابستانه ی 1در گروه و پرتال بارگزاری شد لطفا طبق آن پیش بروید.ضمنا دفتر برنامه ریزی را امشب برای خانوم مجیدی ارسال کنید.

اسطوره‌شناسی

مدرس: کامرانی فر، علی
تکلیف: دانش آموزان و اولیا ی عزیز جهت شرکت در مسابقات درون مدرسه ای بین تمام شعبات علوی و مسابقات آموزش و پرورش منطقه 5 از مهر ماه سال 1400 ، فرم پیوست را با توجه به توانمندی و در صورت داشتن مدال پر نمایید. تا تاریخ 18 مرداد ماه به واتس آپ خانم صیاد ارسال نمایید. در ضمن دانش آموزانی که هنوز فرم استعداد یابی را تکمیل نکرده اند هر چه سریعتر فرم را پر و ارسال نمایند . همچنین اولیای عزیز هم میتوانند جهت شرکت در مسابقه اولیا در قسمت مسابقات اولیا رشته انتخابی خود را در همین فرم پر نمایند . با تشکر صیاد

پژوهش هشتم

مدرس: فرح‌بخش، مریم
تکلیف: جلسه ی آینده آخرین تایم ارسال نقشه ی سه نما و گرفتن عکس از این مرحله ی ساختن ماشین کشی میباشد. لطفا در گروه تلگرام تکالیف پژوهش ارسال شود.

فرهنگ و هنر هشتم

مدرس: خداوردی، ندا
تکلیف: تمرین های کشیدن اجسام بی جان را لطفا در گروه تلگرام مربوط به هنر تا جلسه ی آینده ارسال نمایید.

هندسه‌ی هشتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: مرکز تقارن تدریس شد و فعالیتهای صفحه ی 31-32 کتاب درسی حل شد و رفع اشکال شد
تکلیف: :صفحه ی 55 و 56 کتاب کار که یه صورت پی دی اف در سایت و گروه کلاسی ارسال شده است را حل کنید و در روز پنجشنبه مورخ 7مرداد ماه ساعت 21 الی 21:30 در گروه تلگرام هندسه ارسال کنید .

شیمی هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: صفحه ی 1 الی 5 فصل 1 کتاب علوم تدریس شد و مباحث مخلوط ها و مواد خالص به صورت کامل تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی به صورت سوال و جواب و توضیح کامل در دفتر نوشته شود و حل شود و در تاریخ 6 مرداد ماه ساعت 21الی 21:30 در واتس اپ خانوم مجیدی ارسال شود.

اسطوره‌شناسی

مدرس: کامرانی فر، علی
تکلیف: دانش آموزان عزیز این فرم استعداد یابی جهت مشخص شدن مهارت های شما عزیزان در رشته های مختلف هنری، ورزشی و ... می باشد و باید در پرونده شما ثبت و جمع آوری شود ، لطفا افرادی که هنوز این فرم را تکمیل نکردند تا فردا روز سه شنبه برای خانم صیاد معاونت انضباطی مدرسه در واتساپ ایشان ارسال نمایند. با سپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: