فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: اقاقیا

قرآن نهم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل صفحه 62 - تدریس درس ششم (جلسه دوم) - حل صفحه 66 - تمرین قرائت
تکلیف: آزمون قرائت ترم اول از دروس 1 تا 6 - کتابها دیده میشود

مطالعات اجتماعی نهم

مدرس: شهسواری، عاطفه
فعالیت: درس یازدهم کامل ارائه شد. برگه ها داده شد.
تکلیف: جلسه آینده پرسش فقط از 11 انجام کتاب کار تمام دانش آموزانی که کسری نمره دارند پرسش. شود.

پژوهش نهم

مدرس: صادقی فر، مینا
فعالیت: تحویل ارائه های دانش آموزی و ادامه ساخت توربین بادی

هندسه‌ی نهم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: ادامه تدریس معادله خط فصل شش انجام شد.
تکلیف: ندارید.

زیست‌شناسی و زمین نهم

مدرس: طهمورس زاده، نائیریکا
فعالیت: تدریس فصل 12 نهاندانگان و بازدانگان
تکلیف: ص 165/167 کتاب کار، سوال هایی که خواندید را بنویسید

عکاسی

مدرس: دلداده، بهاره
فعالیت: عکاسی از اشیا بی جان و عکاسی با انعکاس نور در کادر ، کادر در کادر
تکلیف: 4 عکس با سوژه. دلخواه انعکاس نور در تصویر

پیام‌های آسمان نهم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: تدریس درس ششم
تکلیف: حل کتاب کار دروس 5 و 6 - کتاب درسی و کتاب کار دیده میشود

حساب نهم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: امروز تدریس نمادعلمی شروع شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 103 و 104 حل شود.

کامپیوتر نهم

مدرس: صادقی فر، مینا
فعالیت: ادامه پریمیر

حساب نهم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: کتاب کار صفحه 98 حل و بررسی شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 99 و 100 حل شود.

هندسه‌ی نهم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: تدریس معادله خط انجام شد.
تکلیف: ندارید

زیست‌شناسی و زمین نهم

مدرس: طهمورس زاده، نائیریکا
فعالیت: تدریس فصل 12 تا انتهای سرخس
تکلیف: فصل 6 کتاب کار کامل شود

عربی نهم

مدرس: نیک نژاد، فاطمه
فعالیت: حل تمارین درس 4 کتاب درسی حل تمارین تستی وتشریحی درس 4 کتاب کار وپرسش
تکلیف: ترجمه درس 5 انجام شود..

مطالعات اجتماعی نهم

مدرس: شهسواری، عاطفه
فعالیت: امتحان کتبی ده نمره ای گرفته شد.
تکلیف: پرسش از افرادیکه نمرات کمی،در آزمون گرفتند.

کامپیوتر نهم

مدرس: صادقی فر، مینا
فعالیت: ادامه پریمیر

سواد مالی

مدرس: رنگین، زهرا
فعالیت: اطلاعات ثانویه برون سازمانی و درون سازمانی
تکلیف: صفحه 39_44 کتاب

تست و مباحثه

مدرس: بهمنی، پریسا
فعالیت: حل تمرین مبحث توان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: