فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: یاس: سطح Intro 2

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: درویشی، هانیه
فعالیت: سلام و وقت بخیر اطلاع رسانی امتحان پایان ترم پایگاه تابستانی تاریخ 24/5/1401 ساعت 10.30-11.30 غیبت در روز امتحان به منزله نمره صفر می باشد.
تکلیف: سلام دختران عزیزم اطلاع رسانی امتحان پایان ترم پایگاه تابستانی تاریخ 24/5/1401 ساعت 10.30-11.30 لطفا برای امتحان خوب مطالعه کنید. همه آنچه سر کلاس با هم کار کردیم مثل روزهای هفته-ماه های سال- وسایل کلاس- سلام و احوال پرسی- گرامر ضمایر اشاره this that these those غیبت در روز امتحان به منزله نمره صفر می باشد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: درویشی، هانیه
فعالیت: سلام وقت بخیر امروز آهنگ مراسم اختتامیه تمرین شد. فرم نوشتاری اعداد تمرین شد.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا آهنگ اختتامیه را حفظ کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: درویشی، هانیه
فعالیت: سلام و احترام اعداد 1 تا 20 فرم نوشتاری تدریس شد. بازی مرتبط انجام شد. مکالمه آشنایی مجدد دوره و تمرین شد. آهنگ مراسم اختتامیه تمرین و متن آهنگ پرینت شده تحویل دانش آموزان داده شد. دو صفحه از کتاب داستان کار شد.
تکلیف: سلام دختران گلم عزیزانم لطفا از فرم نوشتاری اعداد 11 تا 20 از هر کدام یک خط بنویسید. متن آهنگ را تا روز شنبه آینده حفظ کنید. مکالمه آشنایی را حتما به همراه یکی از اعضا خانواده خود تمرین کنید. دانلود کتاب داستان فراموش نشود. دوست تون دارم

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: درویشی، هانیه
فعالیت: با سلام امروز کتاب داستان "فرار" به دانش آموزان معرفی و صفحات 1 و 2 آن به همراه تدریس لغات جدید و تلفظ صحیح آن ها به دانش آموزان تدریس شد. همچنین آهنگ مراسم اختتامیه با متن آن با دانش آموزان تمرین شد.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا لغات جدید کتاب داستان را مجددا بخوانید و هم معنی های آن ها را حفظ کنید. آهنگ اختتامیه را مجددا گوش کنید و متن آن را تمرین کنید. ممنون از شما عزیزان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: