فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 1

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز درس 5 کتاب با کامل کردن صفحه ی 61 کتاب که چند جوک انگلیسی بود پایان یافت. تدریس لغات درس 6 با موضوع سفر تا پایان بخش 1 صفحه ی 62 انجام شد. مرور و چک کردن کتاب کار تا پایان صفحه ی 43 درس 5 (گرامر حال ساده) انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا اشکالات خود را در صفحه های چک شده ی کتاب کار با رنگ دیگر اصلاح کرده و ارسال کنید. صفحه ی 69 کتاب کار برای مرور درس 5 (گرامر حال ساده) انجام شود. دیکته ی لغات درس 6 (موضوع سفر) در صفحه ی 62 کتاب تمرین شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز روز شکرگزاری است و به این مناسبت جهانی در کلاس توضیحاتی راجع به این جشن و تاریخچه ی مختصری از آن ارایه شد. مرور درس 5 کتاب با موضوع گرامر حال ساده و حل تمرین های صفحه ی 60 کتاب تا پایان تمرین 5 انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز کتاب کار تا پایان صفحه ی 49 (جهت مرور درس 5، گرامر حال ساده) انجام شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز درس 5 کتاب (گرامر حال ساده) مرور شد و writing کلاسی و reading مربوط به صفحه ی 59 کتاب انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز با توجه به تمرین writing در کلاس آنلاین، یک گزارش مانند گزارش Mehmet در متن language report صفحه ی 59 راجع به زبان خود بنویسید که در پاراگراف اول به سوالات قسمت A در Questionnaire و در پاراگراف دوم به سوالات قسمت B و در پاراگراف سوم به سوالات قسمت C در صفحه ی 59 پاسخ دهید. صفحه ی 69 کتاب کار انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: