فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 1

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز پاسخ سوالات کاررگ هفتگی چهارشنبه ی گذشته 1400/9/17 در کلاس ارایه شد. صفحه ی 82 کتاب با موضوع لغات مربوط به وضعیت آب و هوا تا پایان تمرین 3 تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا صفحه ی 65 کتاب کار را انجام دهید. برای ارسال یک ویدیو از گزارش وضعیت آب و هوا به وویس ارسال شده در تلگرام با دقت گوش دهید و تا شنبه 1400/9/27 زمان دارید. دانش آموزانی که این ویدیو را درست کنند، به نمره ی پایانی آن ها اضافه خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز آزمون speaking ترم در کلاس آنلاین برگزار شد. نمونه سوالات درس1و2و 3 آموزش و پرورش در کلاس کار شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای مرور و تمرین آزمون ترم لطفا درس 4 کتاب را برای فردا مطالعه کنید و آماده ی ارایه ی مطالب این درس ها باشید. (از هر دانش آموزی که در مورد این درس سوال شود باید آماده ی پاسخ گویی به سوالات راجع به گرامر و لغات این درس باشد.)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز کتاب کار تا پایان صفحه ی 64 تصحیح شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز آزمون Speaking روز دوشنبه 1400/9/22 در کلاس آنلاین برگزار می گردد. برای آزمون Speaking ترم حتما و الزاما میکروفن خود را قبل از کلاس چک کنید. کتاب ترمیک از درس 4 تا آخر صفحه ی 80 را مطالعه کنید. (به گرامر و لغات مسلط باشید.)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز مرحله ی اول مسابقه ی Spelling Bee در کلاس برگزار شد. اسامی برندگان در کانال تلگرام اعلام خواهد شد. گرامر going to (برای برنامه ریزی های آینده و پیش بینی کردن اتفاقاتی که در آینده می افتند) مرور شد. صفحه ی 81 کتاب از درس 8 با موضوع Going to تا آخر قسمت 3 تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز به سوالات قسمت 5 صفحه ی 80 کتاب در مورد خودتان پاسخ دهید. لطفا کاربرگ رنگی هفتگی را که برای درس 1 و 2 کتاب آموزش و پرورش است انجام دهید و تا روز شنبه 1400/9/20 ارسال کنید. سوالات و اشکالات خود را امروز در ساعت کلاس رفع اشکال در کانال تلگرام به صورت عکس یا پیام مطرح کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: