فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت دانش اموزان گرامی . درس امروز صفحات 26 و 27 کتاب درسی بخش review و تمرین کل پارت 2 کتاب درسی میباشد و شامل سوالات از گرامر و دیالوگ و پازل و غیره هست .
تکلیف: با سلام و خدا قوت خدمت دخترای گلم . برای این جلسه پرسش شفاهی داشتیم برای جلسه اینده هر دانش اموزی که موفق به پاسخ دهی نبودند حتما جلسه بعدی امادگی لازم را داشته باشند همچنین صفحات 26 و 27 کتاب درسی student's book کاملا حل شود و عکس از این صفحات مشخص شده ارسال بفرمایید . با تشکر
فعالیت: با سلام خدمت دانش اموزان عزیز امروز صفحه 25 کتاب تدریس و فعالیت های مربوط به آن انجام شدند . همچنین اطلاع رسانی درباره آزمون speaking روز دوشنبه انجام شد. (برای اطلاعات جامع تر به کانال تلگرامی مراجعه کنید. )
توضیح: writing صفحه 25 قسمت 5 انجام و ارسال شود. تا صفحه 25 کتاب مطالعه شود تا آمادگی لازم برای آزمون speaking روز دوشنبه حاصل گردد. *توجه داشته باشید که نمره این آزمون برای ترم اول لحاظ می گردد. با تشکر

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما درس امروز صفحه 24 کتاب درسی و مطلب درس however, but She likes to travel to Canada ,however she is living here
تکلیف: باسلام و احترام خدمت شما کتاب کار صفحات 22 و 23 pmpانجام شود با تشکر

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت دانش آموزان گرامی امروز تمامی تمرین های باقی مانده از صفحات 22 و 23 کتاب درسی کاور شد و درس درباره ی حال استمراری و چگونگی برنامه ریزی برای مطالعه و تعطیلات و ....making plans I am thinking of.... She wants to .... You could go to Maybe later , '
تکلیف: با سلام و ارادت خدمت دانش آموزان گرامی لطفا یک متن درباره ی برنامه ریزی برای تعطیلات و ...با استفاده از مثال های بالا در دفتر خود یادداشت بفرمایید و از حال ساده و استمراری در متن حتما استفاده شود با تشکر
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: