فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت ئانش اموزان گرامی . کتاب کار صفحات 4 و 5 و6 در کلاس چک شد . و مبحث روز شکر گذاری تدریس شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب لطفا از کتاب کار خود و پاسخ های چک شده یک عکس ارسال بفرمایید و درباره روز شکر گذاری یک ویدیو تهیه کرده و ارسال بفرمایید .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و احترام کتاب EP2صفحه ی 18 و 19 تدریس شد . موضوع در ارتباط با انواع ارتباطات من جمله نوشتن نامه و تماس تلفنی و ارسال پیام و..... . بطور مثال : Telephone is a communication system Letters are the communication means. Chatting and sending messages are the communication system همچنین صفحات کتاب کار 4و5و6 در کلاس چک شد.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت دانش اموزان گرامی لطفا از صفحات کتاب کار که در کلاس چک شد حتما عکس ارسال بفرمایید و صفحه 16 کتاب کار را انجام دهید . با تشکر

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و احترام امروز کتاب EP2صفحات 15 و 16 تدریس شد . یک صفحه review و دوره بر کل بخش اصلی و همچنین یک صفحه درباره ابراز و بیان احساسات با کلمات مختلف مثل :like ,love , hate ,into,... I am in to art. she loves English a lot. he hates skiing.
تکلیف: با سلام و احترام لطفا کتاب کار صفحه 16 انجام شود . در این صفحه بر اساس درس اصلی شما بیان احساسات با :like ,love ... حتما در نحوه جمله سازی خود دقت داشته باشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: