فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2-1

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام 6 نمونه سوال از کتاب آموزش و پرورش داخل کلاس حل شد و جواب سوالات امتحان دیروز چک شد. صفحه 26 سوال 3و4و5 کامل انجام شد.فردا آزمون speaking برگزار می شود به صورت آنلاین لطفا آمادگی کامل از نظر اینترنت میکروفن وبکم داشته باشید.
تکلیف: با سلام صفحه 25 کتاب درسی (English Plus Starter) فعالیت 5 در مورد تهران و مکان های مختلف جمله بنویسید با there is ,there are مثال در تهران هیچ پارک خلوتی وجود ندارد. There aren't any quiet parks in Tehran. برای پاسخ به این سوال می توانید از کلمات صفحه 24 هم استفاده کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام از مباحث some ,any آزمون گرفته شد. انواع فروشگاهها معرفی شد.
تکلیف: با سلام کتاب کار صفحه 22 انجام شود. آزمون اسپیکینگ یعنی پرسش سوال در مورد مباحث کتاب ترمیک و آموزش و پرورش روز دوشنبه برگزار خواهد شد برای اطلاعات بیشتر لطفا کانال تلگرام چک شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام مسابقه اسپلینگ بی برگزار شد. و ادامه صفحه 25 تمرین 4 و 5 حل شد.
تکلیف: با سلام کاربرگ مربوط به pmp را دانلود کرده و با دقت پاسخ دهید لطفا پاسخ های خود را در پرتال ارسال بفرمایید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام کتاب کار صفحات 12 و 13 تا تمرین 2 داخل کلاس چک شد.
تکلیف: با سلام از صفحه 12 که امروز چک شدعکس گرفته و همراه تکالیف در پرتال ارسال کنید همچنین کاربرگ مربوط به کلمات جدید درس 2 انجام شود.روز چهارشنبه مسابقه کلاسی اسپلینگ بی برگزار می شود. حتما میکروفن و وبکم تا چهارشنبه چک و آماده باشد.
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام 5 نمونه سوال از کتاب آموزش و پرورش داخل کلاس حل شد.مبحث some و any با 10 نمونه سوال مرور شد.کتاب درسی صفحه 25 تا تمرین 3 حل شد.
تکلیف: با سلام کتاب کار صفحه 21 انجام شود.اسپلینگ بی حتما تمرین شود برای مسابقه کلاسی روز چهارشنبه. موفق باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: