فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2-1

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام، صفحات 8 و 9 از کتاب کار بررسی و رفع اشکال شد. همچنین، مباحث (There is and There are) مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، صفحات 10 و 11 از کتاب ریدینگ و رایتینگ (استوری) را کامل و ارسال نمایید. این صفحات آپلود شده است می توانید آن را دانلود نموده و تکلیف خود را انجام دهید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: to be verb با حدود 10 تمرین مرور و رفع اشکال شد. نحوی سوالی کردن و جواب مثبت و منفی دادن به سوالات نیز به صورت ویژه تمرین گردید .
تکلیف: مکالمه صفحه 18 تمرین و تکرار شود.صفحه 12 از کتاب کار را کامل نموده و ارسال نمایید.جملات زیر سوالی شوند: She is a doctor. He is a firefighter. Max and Jake are in class. They are happy. We are friends.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام و وقت بخیر، در کلاس امروز در مورد حیوانات ، غذا، رنگ، ورزش مورد علاقه، صحبت و تمرین و تکرارداشتیم.برای پاسخ دادن به سوال در مورد حیوان مورد علاقه از (My favourite) استفاده می شود .مثال: My favourite food is pizza.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، لطفا صفحه 11 از کتاب کار خود را کامل نموده و ارسال نمایید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: فعل to be : am is are مرور شده و منفی کردن افعال با 10 تمرین، تکرار و تمرین شد . سوالات when,where,what,who,how با مثال و تصویر آموزش داده شد. لطفا تمرین و تکرار داشته باشید.
تکلیف: کتاب کار ،صفحه 10 کامل شود. کاربرگ بارگذاری شده را دانلود کرده و پاسخ آن را ارسال نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: