فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2-1

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام 10 نمونه سوال از کتاب آموزش و پرورش درس های 1و2و3 در کلاس حل شد. حروف اضافه برای مشخص کردن موقعیت مکانی اشیا و انسان مثل بالا پایین و غیره تدریس شد. همینطور نحوه سوال با howmany و Where
تکلیف: با سلام کاربرگ pmp دانلود شود و کتاب کار صفحه 21 با توجه به مطالب امروز مجدد حل شود. سوالات در روزهای چهارشنبه از ساغت 3 تا 6 در تلگرام پرسیده شود. با توجه به نزدیکی امتحانات ترم اول در دی ماه از دو چهارشنبه پیش رو استفاده کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام آزمون speaking برگزار شد. دانش آموزانی که موفق به شرکت در آزمون نشدند روز چهارشنبه از آنها آزمون خواهم گرفت.
تکلیف: با سلام لطفا کاربرگ مربوط به دیکته کلمات جدید مربوط به فروشگاه ها را دانلود کرده و با دقت کامل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام 6 نمونه سوال از کتاب آموزش و پرورش داخل کلاس حل شد و جواب سوالات امتحان دیروز چک شد. صفحه 26 سوال 3و4و5 کامل انجام شد.فردا آزمون speaking برگزار می شود به صورت آنلاین لطفا آمادگی کامل از نظر اینترنت میکروفن وبکم داشته باشید.
تکلیف: با سلام صفحه 25 کتاب درسی (English Plus Starter) فعالیت 5 در مورد تهران و مکان های مختلف جمله بنویسید با there is ,there are مثال در تهران هیچ پارک خلوتی وجود ندارد. There aren't any quiet parks in Tehran. برای پاسخ به این سوال می توانید از کلمات صفحه 24 هم استفاده کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام از مباحث some ,any آزمون گرفته شد. انواع فروشگاهها معرفی شد.
تکلیف: با سلام کتاب کار صفحه 22 انجام شود. آزمون اسپیکینگ یعنی پرسش سوال در مورد مباحث کتاب ترمیک و آموزش و پرورش روز دوشنبه برگزار خواهد شد برای اطلاعات بیشتر لطفا کانال تلگرام چک شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام مسابقه اسپلینگ بی برگزار شد. و ادامه صفحه 25 تمرین 4 و 5 حل شد.
تکلیف: با سلام کاربرگ مربوط به pmp را دانلود کرده و با دقت پاسخ دهید لطفا پاسخ های خود را در پرتال ارسال بفرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: