فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2-1

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام کتاب کار صفحات 12 و 13 تا تمرین 2 داخل کلاس چک شد.
تکلیف: با سلام از صفحه 12 که امروز چک شدعکس گرفته و همراه تکالیف در پرتال ارسال کنید همچنین کاربرگ مربوط به کلمات جدید درس 2 انجام شود.روز چهارشنبه مسابقه کلاسی اسپلینگ بی برگزار می شود. حتما میکروفن و وبکم تا چهارشنبه چک و آماده باشد.
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام 5 نمونه سوال از کتاب آموزش و پرورش داخل کلاس حل شد.مبحث some و any با 10 نمونه سوال مرور شد.کتاب درسی صفحه 25 تا تمرین 3 حل شد.
تکلیف: با سلام کتاب کار صفحه 21 انجام شود.اسپلینگ بی حتما تمرین شود برای مسابقه کلاسی روز چهارشنبه. موفق باشید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام امتحانی از درس 1و2 آموزش و پرورش برگزار شد.اسپلینگ بی تمرین شد.مباحث there is ,there are مرور شد. و مبحث جدید some , any از کتاب ترمیک تدریس شد.
تکلیف: با سلام کتاب کار صفحه 19 انجام شود. و با توجه به صفحه 19 کتاب یک ایمیل نوشته شود و داخل ایمیلی که می نویسید اسم خودتون اهل کجا هستید سن و علاقه مندی های خود را حتما بنویسید..برای توضیحات بیشتر به وویس گوش دهید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام 10 سوال از کتاب آموزش و پرورش داخل کلاس حل شد.و کلمات اسپلینگ بی با دانش آموزان تمرین شد. مبحث اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش با چند مثال در کلاس ارائه شد.
تکلیف: با سلام لطفا کاربرگ مربوط به pmp که در مورد کتاب آموزش و پرورش است را انجام دهید.کتاب کار صفحه 20 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: