فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و ارادت خدمت شما دانش آموزان گرامی درس امروز بخش review صفحه 25 و 26 در این بخش دوره و مروری بر قواعد و گرامر درس گذشته .
تکلیف: از شما می‌خواهم که یک متن بنویسید که شامل حال ساده و حال استمراری باشد و موضوع متن درباره ی making plans و برنامه ریزی برای هر چیزی مانند برنامه ریزی درسی و مسافرت و تعطیلات آخر هفته و.....
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و ارادت خدمت دانش آموزان گرامی درس امروز صفحه 25 و 26 قسمت review کتاب و دوره که مطالب بخش 2 .
تکلیف: از شما می‌خواهم که صفحه 26 و 27 کتاب درسی خود را که بخش دوره وreview هست انجام داده و عکس تمارین را برای بنده ارسال بفرمایید با تشکر

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و ارادت امروز درس از کتاب صفحه 24 تدریس شد در این درس طریقه برنامه ریزی برای فعالیت های مختلف بطور مثال: I can not do it right now. I could go shopping. I am thinking of playing guitar. Are you interested in cooking?
تکلیف: با سلام و ارادت بر اساس مثال های بخش فعالیت یک دیالوگ با جملات درس بسازید و همچنین صفحه 23 کتاب کار انجام شود با تشکر

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت دانش اموزان گرامی درس امروز ما صفحه 25 کتاب EP2درباره ی how ever and but گرامر درس در این باره بود و مثال هایی مشابه برایتان قرار میدهم : she loves science class however she has Arabic class now. I want to go to cinema however I should visit the doctor first.
تکلیف: با سلام و وقت بخیر خدمت دانش اموزان گرامی لطفا برای جلسه اینده 10 جمله با how ever and butنوشته شود و عکس ان به صورت واضح ارسال گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: