فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام امروز تست speaking برگزار شد
تکلیف: لطفا کتاب اموزش و پرورش خود را مطالعه کنید برای روز چهارشنبه اگر سوالی داشتید بنده در خدمتتون هستم

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام امروز همانطور که از قبل هماهنگ شده بود کتاب کار از صفحه 29 تا 31 انجام شد
تکلیف: با سام دانش اموزان عزیزدر صورت عدم ارسال کتاب کار حتما امروز ارسال شود روز دوشنبه برای امتحان شفاهی زبان اماده باشید به اطلاعات کامل در گروه تلگرام توجه کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام امروز با شرکت بسیار عالی دانش اموزان عزیزم مسابقه کلاسی spelling bee برگزار شد در فرصتی که داشتیم یکی از دانش اموزان با تهیه فایل speaking از قبل lecture خود را ارایه داد
تکلیف: با سلام خدمت دانش اموزان عزیز لطفا pmp را انجام دهد فایل در تلگرام ارسال میشود در ضمن تا روزشنبه فرصت دارید تمام تمرینات کتاب کار تا صفحه 44 را انجام دهید. هفته اینده تایم 90 دقیق ای برای حل کتاب کار و رفع اشکال خواهیم داشت

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام امروز ابتدای کلاس دانش اموزان در مورد فعالیتهای مورد علاقه خود چند دقیقه ای صحبت کردند صفحه 44 تدریس شد. این صفحه در مورد استفاده much, many,a lot of , a few , a little بود توسط یک سانگ و همچنین یک گیم انلاین مروری بر موارد تدریس شده داشتیم
تکلیف: با سلام دانش اموزان عزیز برای روز چهارشنبه spelling bee اماده باشید به توضیحات در تلگرام مراجعه کنید
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: