فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام امروز صفحه 44 تدریس شد. این صفحه در مورد استفاده much, many,a lot of , a few , a little بود توسط یک سانگ مروری بر موارد تدریس شده داشتیم
تکلیف: با سلام دانش اموزان عزیز برای روز چهارشنبه spelling bee اماده باشید به توضیحات در تلگرام مراجعه کنید

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام امروز کوییز کلاسی گرفته شد با توجه به مشکلات دانش اموزان سوالاتی مربوط به کتاب سلوشن و کتاب اموزش پرورش در کلاس حل شد درس سوم کتاب اموزش پرورش تدریس شد
تکلیف: با سلام دانش اموزان عزیز کتابکار مربوط به کتاب اموزش و پروش در سوم انجام شود در ضمن برای روز چهارشنبه spelling bee اماده باشید به توضیحات در تلگرام مراجعه کنید
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام صفحه 43 کتاب به شکل کامل تدریس شد.
تکلیف: با سلام دانش اموزان عزیز فردا کوییز خواهید داشت لطفا تمرین کنید

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام صفحه 43 تدریس شد. در این قسمت از درس علاوه بر اسپکینگ که در رابطه با جلوگیری از دور ریختن بیش از حد غذاها در کشورهای مختلف داشتیم، مبحث stress در جملات انگلیسی نیز تدریس شد
تکلیف: با سلام دانش امزان عزیز لطفا pmp را انجام دهید. برای quiz اماده باشید در ضمن کتاب اموزش پرورش را مطالعه بفرمایید در quiz چند سوال از این کتاب هم خواهید داشت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: