فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: سطح Pre-Intermediate

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نوذری تهرانی، نیلوفر
فعالیت: با سلام و وقت به خیر امروز نمونه سوال کار شد و یونیت 3 prospect کامل شد.
تکلیف: لطفا تا چهارشنبه بعد ورک بوک کل یونیت 3 prospect را انجام دهید. نمونه سوال فرستاده شده را کامل کنید. روز دوشنبه 20 آذر ماه امتحان همگام دارید که از اول یونیت 3 تا اخر یونیت 4E می باشد. لطفا به اندازه کافی مطالعه و تمرین کنید. آخر هفته خوبی داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نوذری تهرانی، نیلوفر
فعالیت: با سلام و وقت به خیر امروز بچه ها ارائه داشتند و هم چنین یونیت 4H تدریس شد.
تکلیف: لطفا ورک بوک یونیت 4G را کامل کنید. امتحان همگام روز دوشنبه 20 آذر از اول یونیت3 تا آخر یونیت 4E می باشد. برای فردا نیز مطالعه کافی داشته باشید کوییز یا پرسش شفاهی جهت مرور دروس خواهیم داشت. جواب ورک بوک در سایت قرار گرفت لطفا چک شود. موفق باشید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نوذری تهرانی، نیلوفر
فعالیت: با سلام و وقت به خیر امروز یونیت 4G تدریس شد.
تکلیف: لطفا ورک شیت های فرستاده شده را انجام دهید و در پورتال ارسال کنید. روز دوشنبه 20 آذر از اول یونیت 3A تا آخر یونیت 4E امتحان همگام دارید . روز چهارشنبه از یونیت 3 تا آخر یونیت 4E پرسش شفاهی یا کوییز دارید. لطفا به اندازه کافی مطالعه کنید.کسانی که برای science ارائه نداشتن برای فردا خود را آماده کنند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نوذری تهرانی، نیلوفر
فعالیت: با سلام و وقت به خیر امروز یونیت 4F تدریس شد.
تکلیف: لطفا ورک بوک یونیت 4F انجام شود. اهنگ She رو تا جایی که کار شده حفظ کنید. فایل در سایت قرار گرفت. روز دوشنبه 20 آذر امتحان همگام دارید از اول unit 3 تا اخر یونیت 4E, لطفا به اندازه کافی تمرین و مطالعه کنید. روز چهارشنبه هم از یونیت 3F تا 4E کوییز دارید. با تشکر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: