فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: شقایق

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: دوره دروس 1 تا 8
تکلیف: تکلیف ندارند

قرآن هفتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل صفحه 60 و 63 - امتحان شفاهی قرائت ترم اول
تکلیف: تکلیف ندارند

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: انواع معادلات کتاب کار به جز تکنیک اول صفحه 77تدریس شد به همراه گفتن تکنیک ها و حل مثال ها
تکلیف: کتاب کار بخش معادلات کامل تمرین و حل شود. هفته اینده در یکی از تایم ها امتحان گرفته خواهد شد

سواد مالی

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: مراحل سه‌گانه فعالیتهای اقتصادی تدریس شد.
تکلیف: ص31 و 32مطالعه شود. فعالیت ص33 پاسخ داده شود.

تست و مباحثه

مدرس: داودیان، زهرا
فعالیت: ارزیابی فعالیت کلاسی و دریافت چرک‌نویس
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا بعد از اتمام کلاس چرک‌نویس‌های خود را آپلود کنید.

فارسی هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: تدریس درس 7 به طور کامل ارائه مبینا دهقان و عسل حسینی برای جلسه بعد
تکلیف: کتاب کار علوی درس نامه مطالعه شود و درس هفتم حل شود

نگارش هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: درس 4 نگارش تدریس شد مثل نویسی صفحه 46 خوانده شد
تکلیف: فعالیت نوشتاری صفحه 51 انجام شود

زبان انگلیسی هفتم

مدرس: فیروزوند، مریم
فعالیت: با سلام در کلاس ساینس امروز مبحث میوها سبزیجات نوشیدنی ها و غذاها آموزش داده شد.
تکلیف: با سلام لطفا کاربرگ را دانلود کنید و با دقت پاسخ دهید.پاسخ های خود را در پرتال ارسال بفرمایید.از الان می توانید ایده های خود را در مورد پروژه مبحث غذا سبزیجات نوشیدنی ها و میوه ها مطرح کنید و در فرصت کافی پروژه را انجام دهید. سپاس

کامپیوتر هفتم

مدرس: قاسمی، غزاله
فعالیت: آشنایی کامل با مفهوم سربرگ فایل واشتراک تصویر واراه پاور پوینت برای بچه ها جهت یادگیری
تکلیف: با استفاده از مطالب آموزش داده شده فایل وردی بنویسید و در صفحه دسکتاپتون ذخیره کنید و از تمامی مراحل عکس ارسال کنید

ورزش هفتم

مدرس: حامل کارگر، الناز
فعالیت: حضور و غیلب پرسش و پاسخ.رفع اشکال و تصحیح اجرای مهارت.تمرینات ترکیبی قدرت .چابکی .تعادل .استقامت قلبی و تنفسی مبحث اموزش تعادل.سرد کردن و مدیتیشن.
تکلیف: ندارند.

فیزیک هفتم

مدرس: منشاری، الناز
فعالیت: تدریس صفحه 79 تا پایان انرژی موج های دریا+ پرسش + حل کتاب کار
تکلیف: پرسش از فصل 8 به طور کامل و فصل 9 تا پایان ص 79 حل کاربرگ ارسالی

عربی هفتم

مدرس: تقی خانی، فاطمه
فعالیت: الدرس الثالث کامل تدریس شد متن درس ترجمه وضمایر واسمها کامل توضیح داده شد
تکلیف: لغات ومتن درس 3 خوانده شود وتمارین از ص61تا آخر64 کامل حل شودوواضح عکس گرفته شود

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: تمرینات کتاب کار بررسی شد.
تکلیف: ندارند.

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هفتم

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث نوجوانی

پژوهش هفتم

مدرس: امرالهء مجدآبادی، زهرا
فعالیت: تدریس فایل جلسه 11 دوره مباحث گذشته رفع اشکال کار عملی
تکلیف: ساخت قسمت 6 پروژه قایق و ارسال عکس و فیلم کوتاه در گروه

سرود

مدرس: اندرزگو، سمانه
فعالیت: تکرار و تمرین سرود من انقلابیم و تک‌خوانی دانش آموزان با سرود
تکلیف: تکلیف ندارید
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

فارسی هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: تدریس مبحث متمم و حرف اضافه و حل نمونه سوالات حل کردن کتاب کار (درس ششم)
تکلیف: درس هفتم پیشخوانی شود و متمم ها و حروف اضافه مشخص شود

نگارش هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: تدریس مثل نویسی درس سوم
تکلیف: انجام مثل نویسی صفحه 46 کتاب نگارش

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: ادامه کنفرانس درس 10 انجام شد .
تکلیف: مطالعه درس نهم و دهم

شیمی هفتم

مدرس: منشاری، پریسا
فعالیت: هفته یازدهم آموزشی: مرور خط ب خط فصل 3 کتاب، حل نمونه سوال و نمونه تست
تکلیف: مطابق دو اسلاید آخر تکالیف را به دقت انجام دهید.

تئاتر مقدماتی

مدرس: دلداده، بهاره
فعالیت: بررسی ایده جلسه قبل و شناخت لحن
تکلیف: تمرین 5 لحن همراه با متن

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: امتحان
تکلیف: ندارند

هندسه‌ی هفتم

مدرس: سوری، منا
فعالیت: ادامه تمرینات ص 75 کتاب درسی حل شد کتاب کار ص 154 س 4-6 و و نیز ص148 حل شد
تکلیف: آزمون برگزار می شود از فصل حجم ص168 س 1 تا 8 چهار گزینه ای ها در دفتر حل شود و ص165 س 1-2 حل شود در دفتر این سوالات پاسخ دارند ولی نیاز به حل توسط شما می باشد

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: سیدجوادی، سیده زهرا
فعالیت: شروع فصل 13 . تدریس لوله گوارش : از دهان تا معده
تکلیف: حل فعالیت ص 112 + مطالعه فصل 13
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: