فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: مریم

فیزیک نهم

مدرس: جعفریان، فهیمه
تکلیف: فیلم تدریس فشار را در آدرس زیر ببینید و جزوه آن را بنویسید. تمرین صفحه 109 کتاب کار را حل کنید. https://aparat.com/v/Gdiu1

قرآن نهم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل صفحه 62 و 66 - امتحان شفاهی قرائت ترم اول
تکلیف: تکلیف ندارند

هندسه‌ی نهم

مدرس: سوری، منا
فعالیت: رسم معادله خط تدریس شد
تکلیف: کتاب درسی ص 100-101 کار در کلاس ص103 تمرین و کار در کلاس ص 106 حل شود

زیست‌شناسی و زمین نهم

مدرس: خانی پور، یلدا
فعالیت: با سلام و خدا قوت، فصل 12: گیاهانی که آوند ندارند- گیاهان در زندگی ما تدریس شد. با تشکر
تکلیف: سلام و خدا قوت به دانش آموزان خوبم ، لطفا کل فصل 12: دنیای گیاهان رو با دقت از روی کتاب درسی و کتاب کار علوی مطالعه کنید و سوالات فصل 12 کتاب کار علوی رو هم حل کنید اگه سوالی بلد نبودین لطفا جلسه آینده بپرسین تا با هم بررسی کنیم، جلسه آینده به امید خدا پرسش و پاسخ از فصل 12 داریم. با تشکر

فیزیک نهم

مدرس: جعفریان، فهیمه
فعالیت: حل تمرین و تدریس شروع فصل 8
تکلیف: تکلیف را فردا بارگزاری خواهم کرد

تست و مباحثه

مدرس: داودیان، زهرا
فعالیت: ارزیابی میزان یادگیری
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا تکالیف داده شده را حل نموده و پاسخ کامل تمارین را آپلود کنید.

عروسک سازی

مدرس: ثمر کار، لیلا
فعالیت: با سلام و عرض ادب نحوه برش الگو تیلدا فرشته وانداختن آن روی نمد توضیحات درباره نحوه دوخت وپرکردن عروسک تیلدا نشان دادن عروسک ماپت نحوه کشیدن الگوی فک ماپت. نحوه برش آن روی کارتن وتعداد برش ها نحوه چسب زدن واتصال دو برش فک به هم برای حرکت آن نحوه انداختن فک روی پارچه همراه با اندازه های آن ونحوه برش آن وجداسازی از پارچه نحوه دوخت یک طرف تنه ونحوه دوخت لبه سمت فک برای اتصال فک ها هفته آینده باید کارهای گفته شده برای ماپت انجام بشه واماده باشه برای کلاس تا هماهنگ کار انجام بشه تمام توضیحات همراه با فیلم داخل گروه تلگرام بارگزاری شده عروسک تیلدا فرشته هم مرحله به مرحله دوخت بشه پر بشه هر جلسه یه دونه ارسال بشه
تکلیف: دوخت مرحله به مرحله تیلدا فرشته ساخت فک ماپت دوخت تنه ماپت

کامپیوتر نهم

مدرس: قاسمی، غزاله
فعالیت: آشنایی با مفاهیم weld- Trim-intersect و اشتراک تصویر برای بچه ها جهت یادگیری
تکلیف: دو دایره تو در تو و دو مربع که از یک ضلع همدیگر را قطع کرده باشند بکشید و با استفاده از Trimو intersect ,weld هر سه تغییر را اعمال کنید یک شکل ماه هم در تلگرام قرار داده شده که حتما انجام شود

ورزش نهم

مدرس: حامل کارگر، الناز
فعالیت: حضور و غیلب پرسش و پاسخ.رفع اشکال و تصحیح اجرای مهارت.تمرینات ترکیبی قدرت .چابکی .تعادل .استقامت قلبی و تنفسی مبحث اموزش تعادل.سرد کردن و مدیتیشن.
تکلیف: ندارند.

شیمی نهم

مدرس: منشاری، پریسا
فعالیت: هفته یازدهم آموزشی: مرور خط ب خط فصل1و2 کتاب، حل نمونه سوال و نمونه تست
تکلیف: مطابق دو اسلاید آخر تکالیف را به دقت انجام دهید.

سواد مالی

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: ادامه مفهوم ارزش افزوده تدریس شد , فعالیت های صفحات 22 بررسی شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.

تست و مباحثه

مدرس: داودیان، زهرا
فعالیت: ارزیابی فعالیت کلاسی و دریافت چرک‌نویس
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا بعد از اتمام کلاس فردا چرک‌نویس‌های خود را آپلود کنید.

عربی نهم

مدرس: تقی خانی، فاطمه
فعالیت: ترجمه درس 3 تصحیح شد وتمارین درس 4 کامل شد .جلسه بعد درس 5 تدریس می شود
تکلیف: کتاب کار درس 4 از تمرین اول تا آخر تمرین هشتم حل شود .درس 4 کامل خوانده شود

مطالعات اجتماعی نهم

مدرس: نورانی، مرضیه
فعالیت: رفع اشکال از درس 9 و 10
تکلیف: حل کتاب کار درس 10

مهارت زندگی و فلسفه‌ی نهم

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس درس سوم فصل هوش

نقد فیلم

مدرس: صحرائی، سیما
فعالیت: تماشای فیلم مسیر سبز و نقدنویسی همزمان آن
تکلیف: برای جلسه بعد کامل این فیلم را ببینید و نقد کاملی طبق جزوه بنویسید و سر کلاس بخوانید
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

پیام‌های آسمان نهم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: دوره دروس 1 تا 6
تکلیف: تکلیف ندارند

مطالعات اجتماعی نهم

مدرس: نورانی، مرضیه
فعالیت: پرسش کلاسی و رفع اشکال از درس 9 و 10
تکلیف: مطالعه دقیق درس 9 و 10

حساب نهم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام عزیزان روزتون بخیر امروز تدریس نماد علمی رو شروع کردیم.
تکلیف: از روی پی دی اف و یا ویدیویی که ارسال خواهم کرد جزوه نوشته و ارسال شود.

زیست‌شناسی و زمین نهم

مدرس: خانی پور، یلدا
فعالیت: با سلام و خدا قوت ، فصل 12: دنیای گیاهان - درس جلسه قبل مرور شد، سرخس ها - بازدانگان - نهاندانگان تدریس شد. با تشکر
تکلیف: سلام و خدا قوت به دانش آموزان خوبم ، لطفا بخشهای تدریس شده از فصل 12: دنیای گیاهان رو با دقت از روی کتاب درسی و کتاب کار علوی و سوالات کتاب کار علوی رو هم حل کنید اگه سوالی بلد نبودین لطفا جلسه آینده بپرسین تا با هم بررسی کنیم، کاربرگ فصل ششم رو به عنوان تکلیف لطفا حل کنید و در پرتال بارگذاری کنید . با تشکر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: