فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: نسترن

فارسی هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: ارائه آتنا بختیاری و مرور متمم حل کتاب کار درس 7 تدریس مسند
تکلیف: مسندهای درس 7 را مشخص کرده بفرستید

نگارش هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: تدریس کامل درس 4 و درست نویسی صفحه 54
تکلیف: انجام تصویرنویسی صفحه 55 کتاب نگارش

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل نمونه سوال امتحانی
تکلیف: تکلیف ندارند

قرآن هفتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل نمونه سوال امتحانی
تکلیف: تکلیف ندارند

تئاتر مقدماتی

مدرس: دلداده، بهاره
فعالیت: بررسی و شناخت انواع میمیک با لحن های مختلف
تکلیف: تکالیف هفته گذشته اگر ارسال نشده ارسال شود

زبان انگلیسی هفتم

مدرس: نصراله زاده، منیره
فعالیت: با سلام مباحث جدید مربوط به گروههای غذایی تدریس شد
تکلیف: فایل ارسالی در گروه تلگرام را مطالعه کنید

پژوهش هفتم

مدرس: امرالهء مجدآبادی، زهرا
فعالیت: تدریس فایل جلسه 12 دوره مباحث قبلی ارائه دانش اموزان
تکلیف: تکمیل پروژه فن بو

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: فصل 5 بخش اول تدریس شد
تکلیف: تکلیف 58 کتاب درسی حل شود.

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: سیدجوادی، سیده زهرا
فعالیت: تدریس 4 راه حلق + دوره فصل 13
تکلیف: حل کتاب کار فصل 13 : سوال الف : 1 الی 8 + سوال ب : 1 الی 9 + سوال پ : 2 الی 12

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: تمرینات کتاب کار بررسی شد.پرسش کلاسی انجام شد .
تکلیف: پرسش از دروس هشتم . نهم و دهم در جلسه بعد خواهیم داشت .

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: انواع معادلات کتاب کار تدریس شد به همراه گفتن تکنیک ها و حل مثال ها
تکلیف: کتاب کار بخش معادلات کامل تمرین و حل شود. هفته اینده در یکی از تایم ها امتحان گرفته خواهد شد

هندسه‌ی هفتم

مدرس: سوری، منا
فعالیت: ص75 کتاب حل شد و ص ح153 کتاب کار س 4 و ص 148 کتاب کار حل شد تعدادی نمونه سوال داده شد که سر کلاس حل شد
تکلیف: ص 165 س 1-2 و ص68 حل شود

فارسی هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: تدریس درس هفتم
تکلیف: کتاب کار علوی درسنامه درس هفتم مطالعه شده و حل شود

نگارش هفتم

مدرس: نژادی، شیدا
فعالیت: ارائه ثمر یوسفی و معرفی مولانا نیایش عبدالمحمدی و شعر عرفانی و آرایه های ادبی نیکو راستگو ادبیات عرفانی
تکلیف: ندارند

کامپیوتر هفتم

مدرس: قاسمی، غزاله
فعالیت: آشنایی کامل با مفهوم سربرگ فایل واشتراک تصویر واراه پاور پوینت برای بچه ها جهت یادگیری
تکلیف: با استفاده از مطالب آموزش داده شده فایل وردی بنویسید و در صفحه دسکتاپتون ذخیره کنید و از تمامی مراحل عکس ارسال کنید

ورزش هفتم

مدرس: حامل کارگر، الناز
فعالیت: حضور و غیلب پرسش و پاسخ.رفع اشکال و تصحیح اجرای مهارت.تمرینات ترکیبی قدرت .چابکی .تعادل .استقامت قلبی و تنفسی مبحث اموزش تعادل.سرد کردن و مدیتیشن.
تکلیف: ندارند.

فیزیک هفتم

مدرس: منشاری، الناز
فعالیت: تدریس صفحه 79 تا پایان انرژی موج های دریا+ پرسش + حل کتاب کار
تکلیف: پرسش از فصل 8 به طور کامل و فصل 9 تا پایان ص 79 حل کاربرگ ارسالی

شیمی هفتم

مدرس: منشاری، پریسا
فعالیت: هفته یازدهم آموزشی: مرور خط ب خط فصل 3 کتاب، حل نمونه سوال و نمونه تست
تکلیف: مطابق دو اسلاید آخر تکالیف را به دقت انجام دهید.

عربی هفتم

مدرس: تقی خانی، فاطمه
فعالیت: الدرس الثالث تدریس شد .متن حوار ترجمه شد وضمایر واسمها کامل توضیح داده شد
تکلیف: متن وکلمات درس 3 خوانده شودوتمارین کتاب از ص 61 تا آخر حل و کاما وواضح ارسال شود

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: تمرینات کتاب کار بررسی شد.
تکلیف: ندارند .

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هفتم

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث نوجوانی

سرود

مدرس: اندرزگو، سمانه
فعالیت: تکرار و تمرین سرود من انقلابیم و تک‌خوانی دانش آموزان با سرود
تکلیف: تکلیف ندارید

سواد مالی

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: اهمیت نسبی بخش های سه گانه فعالیت های اقتصادی تدریس شد.
تکلیف: صفحه 31 و 32 مطالعه و فعالیت ص 33انجام شود.

تست و مباحثه

مدرس: داودیان، زهرا
فعالیت: ارزیابی میزان یادگیری
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا تکالیف داده شده را حل نموده و پاسخ کامل تمارین را آپلود کنید.
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: