فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: یاسمن
فعالیت: دخترهای گلم فردا کلاس حساب دارید ساعت 15:15 تا 16 حضوری همگی الزامی هست

مطالعات اجتماعی نهم

مدرس: نورانی، مرضیه
فعالیت: اتمام درس 10 و پرسش کلاسی
تکلیف: حل کتاب کار درس 10

مهارت زندگی و فلسفه‌ی نهم

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث هوش بین فردی

حساب نهم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام سلام امروز تدریس نماد علمی رو شروع کردیم. فوق العاده فردا یادتون نره.( هر کسی شرکت نکنه یک نمره از آزمون حساب ترم 1 کم می کنم بعدا نگی نگفتی!)
تکلیف: از روی ویدیوی ارسالی در گروه جزوه بنویس و برام بفرست. موفق باشی

نقد فیلم

مدرس: صحرائی، سیما
فعالیت: تماشای فیلم مسیر سبز و نقدنویسی همزمان آن
تکلیف: برای جلسه بعد کامل این فیلم را ببینید و نقد کاملی طبق جزوه بنویسید و سر کلاس بخوانید

تست و مباحثه

مدرس: داودیان، زهرا
فعالیت: ارزیابی میزان یادگیری
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا تکالیف داده شده را حل نموده و پاسخ کامل تمارین را آپلود کنید.
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

پژوهش نهم

مدرس: امرالهء مجدآبادی، زهرا
فعالیت: تدریس فایل جلسه 11 دوره مباحث پیشین
تکلیف: هفته اینده سه سوال مطرح شده پرسیده خواهد شد تحقیق درمورد نیروگاه سنتی یا انرژی های دریایی ساخت قسمت 6 پروژه و ارسال عکس و فیلم

حساب نهم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام وقتتون بخیر امروز تمرینات کتاب درسی ص 64 به اتمام رسید.
تکلیف: فعلا تکلیف نمیدم تا درس جدید داده بشه.

زیست‌شناسی و زمین نهم

مدرس: خانی پور، یلدا
فعالیت: با سلام و خدا قوت ، فصل 12: دنیای گیاهان - درس جلسه قبل مرور شد، سرخس ها - بازدانگان - نهاندانگان تدریس شد. با تشکر
تکلیف: سلام و خدا قوت به دانش آموزان خوبم ، لطفا بخشهای تدریس شده از فصل 12: دنیای گیاهان رو با دقت از روی کتاب درسی و کتاب کار علوی و سوالات کتاب کار علوی رو هم حل کنید اگه سوالی بلد نبودین لطفا جلسه آینده بپرسین تا با هم بررسی کنیم، سوالات فصل ششم رو به عنوان تکلیف لطفا حل کنید و در پرتال بارگذاری کنید . با تشکر

تست و مباحثه

مدرس: داودیان، زهرا
فعالیت: ارزیابی فعالیت کلاسی و دریافت چرک‌نویس
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا بعد از اتمام کلاس فردا چرک‌نویس‌های خود را آپلود کنید.

فارسی نهم

مدرس: الهیاری، مینا
فعالیت: با تقدیم احترام در این جلسه، فعالیت های زیر باهمراهی دوستان خوب حاضر در کلاس انجام شد. معنی حکایت "شو خطر کن" در صفحه ی 53 آموزش درس هفتم "پرتو امید" همراه با بیان معنی، آرایه های ادبی و نکات دستوری آموزش آرایه ی "تخلص" در صفحه ی 56 آموزش واژه شناسی صفحه ی 57
تکلیف: گلم لطفا تکالیف زیر را تا روز پنج شنبه انجام بده. - خودارزیابی صفحه ی 56 - تمرین نوشتن صفحه ی 57 - تمرینات صفحات 53 و 54 کتاب کار

نگارش نهم

مدرس: الهیاری، مینا
فعالیت: با درود بیکران در این جلسه، فعالیت های زیر با همراهی دانش آموزان عزیز حاضر در کلاس انجام شد. مرور نوشته ها با فضای طنز و غیر طنز پاسخ به تمرینات صفحات 53 الی 56 آموزش درست نویسی صفحه ی 57
تکلیف: گلم لطفا انشای صفحه ی 58 را بنویس و تا روز پنج شنبه برایم ارسال کن. "متشکرم"

حساب نهم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام عزیزان وقتتون بخیر امروز تمرینات کتاب درسی صفحات 63 و 64 بررسی شد.
تکلیف: امروز استثنائا تکلیف ندارید تا انشالله در س جدید بدم.

هندسه‌ی نهم

مدرس: سوری، منا
فعالیت: تدریس رسم معادله خط انجام شد
تکلیف: ص100و 101 کتاب درسی حل شود کار در کلاس ص 103 ص106 تمرین و کار در کلاس حل شود

فیزیک نهم

مدرس: جعفریان، فهیمه
تکلیف: فیلم حل چند مسئله را در این آدرس ببینید و جزوه آن را بنویسید. حتما بعد از دیدن فیلم سعی کنید مسئله ها را خودتان حل کنید. https://aparat.com/v/4x9mO (مهلت ارسال تا قبل از جلسه آینده است.)

عربی نهم

مدرس: زحمتکش، فریبا
فعالیت: حل تمارین درس 4 ویاد آوری فعل امر وآشنایی با لغات ومتن درس 5 با پرسش از دانش آموزان وآشنایی با فعل نهی
تکلیف: حل کتاب کار درس دوم . حل تمارین درس 5 در کتاب وحل نمونه سوال بار گزاری شده . وپرسش از درس 5

پیام‌های آسمان نهم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: تدریس درس ششم (وضو ، غسل و تیمم)
تکلیف: نوشتن سوالات درس 6 در کتاب

قرآن نهم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل صفحه 57 - پرسش از درس پنجم - تدریس درس ششم (جلسه اول و جلسه دوم)
تکلیف: حل صفحه 62 و 66 - امتحان شفاهی قرائت ترم اول از دروس 1 تا 6

فیزیک نهم

مدرس: جعفریان، فهیمه
فعالیت: حل تمرین از مکانیک
تکلیف: فردا تکالیف بارگذاری می شود

تست و مباحثه

مدرس: داودیان، زهرا
فعالیت: ارزیابی میزان یادگیری
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا تکالیف داده شده را حل نموده و پاسخ کامل تمارین را آپلود کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: