فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: یاسمن
فعالیت: فردا کاغذ نقاشی یا طراحی و مدادرنگی همراه خود داشته باشید

عربی نهم

مدرس: روستائی، فرناز
فعالیت: سلام عزیزانم متن درس 6 تدریس شد
تکلیف: پرسش از متن درس 6و کلمات درس 6

ورزش نهم

مدرس: حامل کارگر، الناز
فعالیت: ازمون سواد مالی برگزار شدو قوانین والیبال گفته شد

حساب نهم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: تدریس عبارتهای جبری
تکلیف: جدول سبز صفحه 80 کتاب درسی

سواد مالی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: مروری و آمادگی برای امتحان.
تکلیف: ندارند.

مهارت زندگی

مدرس: دهقان چناری، زهره
فعالیت: صحبت درباره نمرات ترم و نمره سالانه
فعالیت: صفر تا صد هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش‌آموزان نهمی یکی از سوالات پرتکرار دانش‌آموزان پایه‌ی نهم اطلاع از روند هدایت تحصیلی و نحوه انجام آزمون‌ها و سایر مراحل می‌باشد که تمامی روند آن در سامانه مای مدیو انجام می‌شود. در ادامه مراحل انتخاب رشته دبیرستان و مراحل تکمیل هدایت تحصیلی را بیان می‌کنیم. شرکت در آزمو‌ن‌های رغبت و توانایی دانش آموزان می‌توانند پس از ورود به پنل کاربری خود در سایت مای مدیو از طریق کدملی و شماره سریال شناسنامه، به سوالات آزمون رغبت و توانایی پاسخ داده و بر روی گزینه ثبت و اعتبارسنجی کلیک نمایند. تکمیل فرم‌های نظرخواهی توسط دانش آموز و اولیا یکی از موارد تاثیرگذار در روند انتخاب رشته نظر دانش‌آموز، اولیا و همچنین دبیران و مشاور مدرسه می‌باشد. دانش‌آموزان می‌بایست برای تکمیل فرم‌های نظرخواهی، به بخش هدایت تحصیلی مای مدیو مراجعه نموده و با انتخاب گزینه فرم‌های نظرخواهی، اولویت‌بندی انتخاب رشته‌ها را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است که نظرسنجی والدین نیز از طریق پنل کاربری دانش‌آموزان انجام می‌شود و نیازی به ورود اولیا به پنل کاربری خود از طریق درگاه دولت نمی‌باشد. از دیگر عوامل تاثیرگذار در روند انتخاب رشته پایه نهم می‌توان به نمرات پایه‌های هفتم، هشتم و نهم اشاره کرد، زیرا برای ورود به هر یک از رشته‌های تحصیلی، حداقل نمره‌ای از میانگین سه سال متوسطه اول تعیین شده است. دانش‌آموزان توجه داشته باشند که در صورت عدم تکمیل آزمون های رغبت و توانایی، روند انتخاب رشته تکمیل نشده و امتیاز آزمون برای دانش آموزان لحاظ نخواهد شد. همچنین مشاهده فرم هدایت تحصیلی نیز امکان پذیر نمی‌باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: