1404/09/12
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
بابایی، شبنم
فعالیت:
صفحه 42 با هدف ارتقای دانش گرامری دربارهی countables and uncountable تدریس گردید. و صفحه 130 تمامی تمرینات انجام شد.
روز جهانی آشنایی با انواع معلولیتها در کلاس برگزار شد.
تکلیف:
کتاب کار صفحه 43 انجام شود. در منزل داخل یخچال را چک کرده و از there are/is استفاده کرده و بنویسید.
1404/09/11
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
بابایی، شبنم
فعالیت:
از مبحث oceanology زبان تخصصی eureka ته اقیانوس دیگر Pacific, Atlantic, southern جهت ارتقای دانش و اطلاعات پیرامون اقیانوس شناسی تدریس گردید.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز درباره گونه های حیوانی و اهمیت هر اقیانوس در زندگی و اقتصاد کشورهای اطراف و مردم آن مناطق تحقیق کرده و بنویسید.
1404/09/10
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
بابایی، شبنم
فعالیت:
صفحه 39 با هدف ارتقای مهارت نوشتاری writing informal letters ادریس گردید و در ادامه صفحات 40 و 41 با هدف بالابردن دانش لغوی food vocabulary تدریس گردید.
با سپاس فراوارن از دانش آموزانی که در زمان کلاس های آنلاین فعال بوده و میکروفون خود را هموراه روشن می کنند. دوستانی که مشکل میکروفون اعلام میکنند لطفا هرچه سریع تر این مورد را پیگیری کرده و رفع نمایند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز صفحات 37و38و39و40و41 کتاب کار باید تکمیل گردد.
1404/09/08
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
بابایی، شبنم
فعالیت:
صفحه 38 کتاب با هدف افزایش مهارت گفتاری درباره future plansتدریس گردید. با سپاس فراوارن از دانش آموزانی که در زمان کلاس های آنلاین فعال بوده و میکروفون خود را هموراه روشن می کنند. دوستانی که مشکل میکروفون اعلام میکنند لطفا هرچه سریع تر این مورد را پیگیری کرده و رفع نمایند.
تکلیف:
کتاب کار صفحه 36 و هر آنچه از صفحات پیشین باقی مانده تکمیل گردد.
1404/09/05
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
بابایی، شبنم
فعالیت:
صفحات 36 و 37 کتاب با هدف افزایش مهارت خواندن و نحوه بیان نظرات خود expressing opinion تدریس و در کلاس گفت و گو انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار صفحه 35 تکمیل گردد.
تاریخ آزمون پابه پا 6 آذر ماه دانش آموزان به سوالات 56 تا 65 داخل دفترچه سوالات پاسخ نمیدهند، و تنها به سوالات زبان ترمیک پاسخ داده و پاسخ ها را مطابق با همان شماره سوالات در پاسخ نامه وارد میکنند. بودجه بندی آزمون: Level : elementary Units : 1,2,3