فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: ارکیده 1
شهادت امام حسن عسگری (ع)

شهادت امام حسن عسگری (ع)

رده: پرورشی
توضیح: در غم شهادت امامی به سوگ نشسته ایم که در سن 28 سالگی و پس از شش سال امامت در هشتم ربیع الاول سال 260 هجری در شهر سامرا و به دست معتمد عباسی به شهادت رسید.ابومحمد حسن بن علی عسکری علیهما السلام (231 یا 232 - 260 ه. ق) یازدهمین امام شیعیان است. ایشان فرزند امام هادی علیه السلام است که در سال 232 هجری در مدینه چشم به جهان گشود و پس از شهادت پدر بزرگوارشان در سال 254 به امامت رسیدند.با شهادت امام هادی علیه السلام در سال 254، امام عسکری علیه السلام به سمت امامت شیعیان اثنی عشری منصوب گردید. امام هادی (علیه السلام) در وصف فرزند خویش می‌فرمایند: «فرزندم ابومحمد اصیل‌ترین چهره‌ی خاندان نبوی و استوارترین حجت است. او بزرگ فرزندانم و جانشین من است و امامت و احکام آن به سوی او باز می گردد» سال‌های امامت ایشان در شهر سامرا و غالبا تحت کنترل شدید خلفای عباسی سپری شد. به نحوی که ارتباط آن حضرت با شیعیان بسیار محدود و تنها به وسیله وکیلان خاص آن حضرت بود.

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: ملکوتی خواه، مهدیس
فعالیت: مشکل کمی در برقراری ارتباط و عدم صدا به همین دلیل وقت برای پرسشدرس نداشتیم تدریس تا صفحه 17
تکلیف: قوانین اردو صفحه 15 نوشته شود خلاصه نویسی کامل و درست از مطالب گفنه شده

هندسه‌ی هفتم

مدرس: سلیمانی، ایوت
فعالیت: مرور و رفع اشکال روابط پاره‌خط‌ها + معرفی تبدیل های هندسی (انتقال، تقارن، دوران) و خواص آنها + حل فعالیت‌های صفحه 48 کتاب
تکلیف: ارسال جزوه + مطالعه و حل صفحات 49 و 50 کتاب درسی + حل صفحات 102، 103 و 104 کتاب کار

سواد مالی

مدرس: خسروان، آفرین
فعالیت: تدریس درس3 فصل اول(محدودیت منابع و مسئله انتخاب)
تکلیف: به پیرامون خود دقت کنید و برای فرصت هزینه از دست رفته در تصمیم گیری های فردی،تصمیم گیری در کسب و کار و تصمیم گیری های دولتی یک مثال بزنید.

فارسی هفتم

مدرس: نوری، پریسا
فعالیت: به نام خدا 1. رفع اشکال 2. پرسش کلاسی 3. تدریس کامل نکات ادبی و زبانی حکایت 4. تدریس مناظره 5. تدریس اضافه تشبیهی
تکلیف: به نام ایزد منان سلام بر تو پری روی لطفا برای جلسه آینده: 1. برای پرسش آماده باش. 2. تمرین نوشتن ص 16 کتاب درسی را در کتاب یا دفتر حل کن. 3. مشبه و مشبه به اضافه تشبیهی اسلایدی که عکس گرفته شد را تمیز در دفتر مشخص کن. 4. صفحات 11 و 12 و 13 کتاب کار را حل کن و عکسش را برایم بفرست.

نگارش هفتم

مدرس: نوری، پریسا
فعالیت: به نام خدا الف) تدریس توضیحات مقدماتی من باب نوشتن: 1. شرایط مجاز عامیانه نویسی 2. یکسانی زمان افعال 3. ساختمان نوشته 4. فضاسازی 5. چاشنی اثر ادبی 6. نقشه ذهنی 7. پرهیز از گرته برداری ب) تمرین نگارش : کلمات غیر مرتبط
تکلیف: به نام ایزد منان سلام بر تو نویسنده کوچک لطفا متنی که سر کلاس نوشتیم را برایم بگذار.

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: پرسش شفاهی از درس اول انجام شد. درس دوم تدریس شد. رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: درس دوم به طور کامل مطالعه شود. برای پرسش شفاهی اماده باشید.

قرآن هفتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: قرائت و مفاهیم درس اول جلسه اول پرسیده شد. قرائت و مفاهیم درس دوم جلسه اول تدریس شد. رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: قسمت ج و د انس با قرآن درس اول جلسه دوم حل شود و ارسال شود. ویس قرائت آیه 59 و 60 سوره یونس ارسال شود.

فیزیک هفتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: حل نمونه سوال از چگالی انجام شد . تدریس تبدیل یکا چگالی / کمیت زمان/ دقت در اندازه گیری انجام شد. کتاب کار در س 1 تا اخر سوال 10 صفحه 10 حل شد.
تکلیف: عزیزانم تدریس درس 1 و 2 تمام شده لطفا کتاب کار تمرینات این دو درس را کامل حل کنید تا در جلسه ی بعد رفع اشکال کنیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: