فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: ارکیده 2

حساب هفتم

مدرس: زینلی فرد، حکیمه
فعالیت: گزارش:تمرین های مربوط به کسر و تقسیم اعشاری حل و رفع اشکال شدند
تکلیف: فایل مربوط به دوره فصل های 1،2،3ریاضی ششم دوره شود،دو تقسیم اعشاری از کتاب ششم انتخاب کرده و حل شود و اگر در مورد فصل های تدریس شده سوال یا اشکالی هست به خانم میرزاده ارسال شود

فیزیک هفتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: گزارش : مرور ویژگی فلزات شامل رسانایی گرمایی و الکتریکی و اکسید شدن و جلاپذیری انجام شد و چند نمونه دیگر از ویژگی فلزات شامل چگالی / سمی بودن بعضی فلزات / چکش خواری گفته شد.
تکلیف: کاربرگ فیزیک و شیمی تکلیف شماره 1 و 2 انجام شود. مهلت ارسال تکلیف : توسط خانم میرزاده اطلاع داده میشود.

پژوهش هفتم

مدرس: آقاکثیری، هانیه
فعالیت: گزارش : تدریس فایل "ماشین کشی 2"
تکلیف: تکلیف : مشاهده فیلم آموزشی جلسه دوم(ساخت شاسی ماشین) + ساخت شاسی ماشین مهلت ارسال تکلییف: هفته آینده سه شنبه توضیحات : اگر احیانا فیلم جلسه اول را ندید و یا تکلیف طراحی سه نمای یک شی را انجام ندادید فقط تا جلسه بعد فرصت دارید

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: گزارش : شاخه‌های مختلف علوم تجربی معرفی شد. آشنایی با زیست شناسی و مفهوم سلول انجام شد.

حساب هفتم

مدرس: زینلی فرد، حکیمه
فعالیت: گزارش:مرور فصل های 1،2،3ریاضی ششم کامل شد .
تکلیف: تمرینات باقی مانده از فایل داده شد(مرور فصل های 1،2،3ریاضی ششم) با دقت حل شوند و مثال ها نیز دوباره نوشته شده و حل شوند مهلت ارسال تکلیف :دوشنبه ساعت 16

فیزیک هفتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: گزارش : مفهوم نیرو و اثرات نیرو و عوامل موثر بر انجام کار تکرار و مرور شد. مفهوم انرژی و انواع انرژی توضیح داده شد. شکل های انرژی پتاسیل با مثال تدریس شد.
تکلیف: تکلیف : حل کاربرگ شماره 1 فیزیک و شیمی انجام شود مهلت ارسال تکلیف : توسط خانم میرزاده اطلاع رسانی می شود

فرهنگ و هنر هفتم

مدرس: خسروی‌راد، زهرا
فعالیت: گزارش : تعیین سطح و آشنایی با مبانی طراحی و خط
تکلیف: 5عدد مهلت ارسال تکلیف: دوشنبه 1400.4,26 توضیحات : تمرینات جنبه اختیاری دارد و طراحی کردن سبب قوی شدن مهارت فردی ، افزایش تمرکز و دقت درجزئیات خواهد شد، بچه ها جون موقع طراحی موسیقی بی کلام گوش کنید با تشکر، خسروی راد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: