1403/05/16
نگارش هشتم
عیسی پور، سهیلا
در جلسه سوم بخش اصلی داستان موش و گربه کلیله و دمنه توسط دانشآموزان خوانده شد و با خواندن داستان، عناصر اصلی داستان که در جلسه اول در موردش صحبت شده بود، با کمک دانشآموزان بررسی شد. جملات و کلمات مبهم به زبان سادهتر معنی شد و متن قابل درک شد. هنگام خواندن متن باتوجه به درونمایه داستان سوالاتی مطرح شد و در کلاس در مورد آن سوالات و پاسخشان توسط دانشآموزان گفتوگویی صورت گرفت.
برای هفته آینده داستانی با شخصیتهای(اصلی و فرعی) انسانی و غیر انسانی در یک مکان و زمان مشخص به طور مثال در یک خانه قدیمی در یک روستای متروکه سال 1956و یا...با یک درونمایه مشخص و همینطور ژانر مورد علاقه خودتان با رعایت بندهای مقدمه، اصلی و نتیجه و همینطور نگارش یکدست(اگر میخواهید محاوره بنویسید از ابتدا تا انتها محاوره باشد و یا اگر رسمی از ابتدا تا انتها رسمی باشد.) بنویسید. داستان شما باید تمام عناصر اصلی(شخصیت اصلی، فرعی، درونمایه و...) یک داستان کوتاه(مثل داستان موش و گربه کلیله و دمنه) را داشته باشد. سعی کنید متنتان خیلی کوتاه یا بلند نباشد و در گزینش واژهها دقت کنید.
پژوهش هشتم
رضا زاده اشلقی، نازیلا
سلام عزیزای دلم
حتما برای جلسه آینده مهارت و علاقه مندی خودتان را پیدا کنید.
گُلای من برای جلسه بعدی حتما کاربرگ پژوهش کامل شود و مزایا و معایبی که سرکلاس گفته شد مورد بحث و گفتگو قرار میگیرد.
1403/05/15
فرهنگ و هنر هشتم
دلداده، بهاره
فعالیت چاپ روی پارچه
همراه داشتن ابزار مورد نیاز الزامی است
زیستشناسی و زمین هشتم
برومند، فوژان
درس 11 کانی ها تا کاربرد کانی ها تدریس شد.
مطالب تدریس شده مطالعه شود.
1403/05/14
فیزیک هشتم
شیریزدی، راحله
معرفی و کاربرد الکتروسکوپ
مطالعه
شیمی هشتم
امیرکاوه، بهار
مروری بر هفتم و تدریس مفاهیم عنصر،مولکول و ترکیب
مطالعه مفاهیم تدریس شده در سه جلسه برگزار شده
مشاوره
فرخی، سارا
-صحبت در رابطه با پلنر برنامه ریزی و اولویت بندی،
-قورت دادن قورباغه های روزانه
-زخمی کردن تکالیف
-پیش نیاز های کارهای فردا