فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: لیلیوم 2

فارسی هشتم

مدرس: علیخانی، فاطمه
فعالیت: بحث فعل، بن و مصدر با مشارکت دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: در Voice توضیح داده شد.

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: درس اول پیام ها تدریس شد.
تکلیف: درس اول مطالعه شود .پرسش شفاهی داریم.

قرآن هشتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: درس اول جلسه اول ( قرائت و مفاهیم )در روز یکشنبه 4 مهر ماه تدریس شد
تکلیف: روزانه 15 دقیقه به تمرین قرائت قران کتاب درسی (به کمک صوت قاری) اختصاص یابد. آیات 5 تا 10 سوره مؤمنون به صورت فایل صوتی قرائت شود و اینجا ارسال شود. قسمت ج و د انس با قران درس اول جلسه اول انجام شود و اینجا ارسال شود پرسش شفاهی از قرائت و مفاهیم درس اول جلسه اول خواهیم داشت.

حساب هشتم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: تدریس ضرب و تقسیم اعداد گویا، کسر مرکب و حل نمونه سوالات ترکیبی (دستنویس کلاس ضمیمه شد)
تکلیف: 1- تمرین صفحه 17 کتاب درسی 2- صفحه 18 کتاب کار

حساب هشتم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: مرور مطالب تابستان
تکلیف: 1- تکمیل جزوه تابستان و جلسه اول مهر و آپلود فایل آن در پرتال 2- تمرین در موضوع جمع و تفریق اعداد گویا و مطالب گفته شده در جلسه اول

فیزیک هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: - فصل 9 از ابتدا دوباره مرور شد و تا ابتدای القای اکتریکی صفحه 81 تمامی نکات از کتاب گفته شد. - فیلم های آموزشی مربوط به آزمایش های بخش باردارکردن اجسام از طریق مالش و تماس کامل نمایش داده شد.
تکلیف: - عزیزانم باتوجه به اینکه کل فصل از ابتدا تکرار شد حتما از صفحه 76 تا 81 کتاب درسی را دوباره مطالعه کنید و برای یادگیری بهتر حتما روی چک نویس شکل ها را بکشید .(60 دقیقه) می توانید تمرین هایی که مربوط به بخش مالش و تماس است را از کتاب کار حل کنید فعلا نیازی به ارسال نیست.

سواد مالی

مدرس: خسروان، آفرین
تکلیف: سلام به دختران پرتلاش. طبق صحبت هایمان در کلاس ،خواسته ها و نیاز خود را در منزل بنویسید و کالا یا خدمات بودن هر یک را نیز مشخص کنید.تا روز پنجشنبه 8 مهر ماه برای من ارسال نمایید. با تشکر

شیمی هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: -تدریس روش های جداسازی مخلوط ها انجام شد. -فیلم آموزشی چگونگی جداسازی مخلوط ها به روش گریزانه و صاف کردن نمایش داده شد.
تکلیف: -مطالعه نکات تدریس شده در کلاس انجام شود. ( حدود 25 دقیقه) -مطالعه صفحه 7 تا 9 از کتاب کار فصل 1 انجام شود. ( 35 دقیقه)

آزمایشگاه علوم هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: -مرور روش ایجاد بارالکتریکی به صورت مالش انجام شد. -تدریس روش تماس برای ایجاد بار الکتریکی در اجسام انجام شد. - حل نکات مربوط به آزمایش کنید صفحه 79 انجام شد.
تکلیف: -مطالعه نکات تدریس شده در کلاس انجام شود. ( حدود 30 دقیقه) -مطالعه صفحه 105 و 106 از کتاب کار فصل 9 انجام شود. ( 30 دقیقه) پیشنهاد می کنم حتما در چک نویس دوباره مطالب آزمایش کنید صفحه 79 را بکشید تا بهتر یاد بگیرید( حدود 30 دقیقه) جلسه بعد حتما مطالب تدریس شده امروز تکرار می شود و فیلم آزمایش نمایش داده می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: