فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: لیلیوم 3

مطالعات اجتماعی هشتم

مدرس: فرهادپور، زینب
فعالیت: درس 9 شبه جزیره عربستان و آغاز پیدایش دین اسلام تدریس شد.
تکلیف: تکالیف کتاب کار مربوط به درس 9 تکمیل گردد.

فیزیک هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: تدریس درس 10 القای مغناطیسی و فنر مغناطیسی انجام شد. فیلم های مربوط به درس 10 تا آخر فنر مغناطیسی نمایش داده شد. مباحث جلسه قبل توسط دانش آموزان مرور شد.
تکلیف: فصل 10 تا اخر فنر مغناطیسی مطالعه شود .

فارسی هشتم

مدرس: علیخانی، فاطمه
فعالیت: بر اساس کلاس مشارکتی، با همکاری و دستیاری دانش آموزان داوطلب، وب کم روشن شد و از دانش آموزان دیگر سوال می شد. حل تمارین کتاب کار

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: تدریس درس ششم تکمیل شد. رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: کتاب کار درس های 4 و 5 حل شود و ارسال شود.

حساب هشتم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: حل صفحه 91 و 92 کتاب کار تا آخر سوال 6

آزمایشگاه علوم هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: نمایش فیلم انجام کار با واکنش قرص جوشان و آب و توضیحات کامل آن داده شد. تدریس درس 2 به طور کامل انجام شد
تکلیف: لطفا تمرینات درس 2 کامل انجام شود.

نقد فیلم

مدرس: صحرائی، سیما
فعالیت: دیدن بخشی انیمه شهر اشباح و نقد سر کلاس
تکلیف: باید همه نقد این انیمه را تا دقایقی که دیدیم داشته باشند و دیگرهیچ عذری پذیرفته نیست وباید طبق جزوه باشد

عربی هشتم

مدرس: عبادی، الهام
فعالیت: انجام تمارین درس دوم و بیان ترجمه درس سوم و لغات جدید

پژوهش هشتم

مدرس: ضیاعربشاهی، حنانه
تکلیف: https://drive.google.com/file/d/1kXmrLeSgOCndX0ETaOZMr0advdTB-VYN/view?usp=sharing از لینک بالا استفاده کنید و سازه خود را کامل کنید

هندسه‌ی هشتم

مدرس: سلیمانی، ایوت
فعالیت: یادآوری بردار و نحوه نوشتن مختصات بردار‌ها + مفهوم جمع بردار‌ها
تکلیف: حل صفحه 71 کتاب (نوشتن مختصات هر 15 بردار) + پیش مطالعه کتاب تا صفحه 73 +حل سوالات 5 و 6 صفحه 120 کتاب کار
روز کتاب و کتابخوانی

روز کتاب و کتابخوانی

رده: پرورشی
توضیح: کتابخوانی یک مهارت است. مهارت کتابخوانی یک علم پیچیده ای است که باید تمامی اصول و قواعد آن حفظ شود تا اینکه از کتابی که در حال مطالعه آن هستیم یک نتیجه درست و منطقی بگیریم. توجه داشته باشید که خواندن یک کتاب ممکن است برای هر کس از یک دیدگاه قابل بررسی نباشد و دیدگاه های مختلفی به وجود آید؛ بعضی اوقات ممکن است کسی برداشت منفی از یک کتاب داشته باشد و بعضی برداشت مثبت، پس بطور کلی برداشت های متلفی می توان از خواندن یک کتاب گرفت. اما مهمترین چیز بدست آوردن تجربه است؛ یعنی بعد از اینکه کتابی را خواندیم چه نتیجه ای از آن میگیریم که ممکن است این نتایج و تجارب در زندگی ما تاثیر بزرگی داشته باشند که باید به آن ها نیز توجه داشته باشیم.مهم ترین فواید کتابخوانی شامل افزایش آرامش و کاهش استرس ، تقویت ذهن و حفاظت از آن ، تحریک ذهنی و پیشگیری از آلزایمر ، داشتن خواب راحت ، افزایش همدلی ، مقابله با افسردگی (با مطالعه کتاب های خودیاری) ، افزایش آگاهی ، گسترش دایره ی لغات ، تقویت حافظه ، تقویت مهارت تفکر تحلیلی ، افزایش تمرکز ، بهبود مهارت نوشتن (به خصوص مقاله نویسی) و آرامش خاطر است که در ادامه این مقاله مهمترین فواید کتابخوانی را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

فارسی هشتم

مدرس: علیخانی، فاطمه
فعالیت: حکایت فوت کوزه گری به طور جزیی و دقیق بررسی شد و مقوله های دستوری آن با مشارکت فردی و گروهی دانش آموزان نوشته شد. درواقع مرور اجزای جمله در حکایت، انجام شد.
تکلیف: نقشهای دستوری یک متن کوتاه از کتاب رو مثل امروز، بررسی کنید.

نگارش هشتم

مدرس: علیخانی، فاطمه
فعالیت: درست نویسی با مثال های متعدد و طرح اولیه سوال در ذهن دانش آموزان، بیان شد. نوشته های دانش آموزان خوانده شد و مورد نقد قرارگرفت. حکایت نگاری خوانده شد.
تکلیف: حکایت نگارص صفحه 36 را با خلاقیت خود بنویسید.

قرآن هشتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: پرسش شفاهی انجام شد. درس 4 جلسه دوم تدریس شد. رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: انس با قرآن در خانه حل شود و ارسال شود. ویس قرائت آیه 62 و 63 سوره نمل ارسال شود.

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: گزارش : فصل 5 ، تا سر ماهیچه‌ها تدریس شد. ویدیوی آموزشی استخوان بندی بدن در کلاس نمایش داده شد. سوالات فصل 5 تا سر دستگاه حرکتی در کتاب نوشته شد.
تکلیف: مباحث تدریس شده از کتاب درسی، کتاب کار و جزوه‌ی درسی کامل مطالعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: