فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: لیلیوم 3

فارسی هشتم

مدرس: علیخانی، فاطمه
فعالیت: فعل، بن فعل و انواع آن و مصدر توضیح داده شد.
تکلیف: از یک کتاب شعر یا داستان، 10 فعل، بن ( با ذکر ماضی - مضارع بودن)و مصدر را مشخص کنید. در صورت لزوم عکس کار خود را بفرستید.

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: درس اول به طور کامل تدریس شد.
تکلیف: جلسه آینده درس اول پرسش می شود. پیشنهاد درس اول را در صورت تمایل بنویسید و ارسال کنید. نمره امتیازی دارد.

قرآن هشتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: درس اول جلسه اول ( مفتهیم و قرائت ) در تاریخ یکشنبه 4 مهر ماه تدریس شد.
تکلیف: روزانه 15 دقیقه به تمرین قرائت قرآن کتاب درسی با کمک صوت قاری اختصاص یابد. آیات 5 تا 10 سوره مؤمنون قرائت شود و ویس آن در اینجا ارسال شود. انس با قران در خانه درس اول جلسه اول قسمت ج و د انجام شود و در اینجا ارسال شود. برای پرسش شفاهی قرائت و مفاهیم آماده باشید

حساب هشتم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: مرور مطالب تابستان (دستنویس کلاس ضمیمه شد)
تکلیف: تکمیل جزوه از تابستان تا الان و آپلود آن در پرتال

شیمی هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: - مفاهیم صفحه 77 و تا آخر صفحه 81 از کتاب درسی کامل تکرار شد. - چگونگی تشخیص بار الکتریکی جسم توسط برق نمای دارای بار مشخص تدریس شد.
تکلیف: - عزیزانم باتوجه به اینکه کل فصل از ابتدا تکرار شد حتما از صفحه 76 تا 81 کتاب درسی را دوباره مطالعه کنید و برای یادگیری بهتر حتما روی چک نویس شکل ها را بکشید .(60 دقیقه) می توانید تمرین هایی که مربوط به بخش مالش و تماس است را از کتاب کار حل کنید فعلا نیازی به ارسال نیست.

آزمایشگاه علوم هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: - مرور فصل 9 از ابتدا تا آخر آزمایش کنید صفحه 77 انجام شد. - کلیه ی فیلم های آزمایش مربوط به بخش ایجاد بار به روش تماس و مالش نمایش داده شد.
تکلیف: - مطالب مرور شده در کلاس صفحه 76 و 77 از کتاب و دفتر کامل مطالعه شود

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: گزارش : فصل 4 دوره شد. فصل 4 تا انتهای فصل تدریس شد.
تکلیف: فصل 4 کتاب درسی به طور کامل مطالعه شود. کتاب کار ص 49 سوال 15 تا 17 صحیح و غلط و ص 52 و 53 سوالات تستی حل شود.

سواد مالی

مدرس: خسروان، آفرین
تکلیف: سلام به دختران پرتلاش. طبق صحبت هایمان در کلاس ،خواسته ها و نیاز خود را در منزل بنویسید و کالا یا خدمات بودن هر یک را نیز مشخص کنید.تا روز پنجشنبه 8 مهر ماه برای من ارسال نمایید. با تشکر

مطالعات اجتماعی هشتم

مدرس: فرهادپور، زینب
فعالیت: درس یک اجتماعی مبحث تعاون تدریس شد و فعالیت های کتاب درسی حل شد و فیلم آموزشی متناسب با موضوع تعاون همراه با پاورپوینت گذاشته شد و در پایان از تجربیات دانش آموزان در زمینه تعاون و همکاری شان سوال شد.
تکلیف: لطفا صفحات 5 و 6 کتاب کار حل شود و به صورت پی دی اف شده در پرتال گذاشته شود و فعالیت های کلاسی کتاب درسی حل شود. ضمنا آمادگی برای آزمون شفاهی برای جلسه بعد داشته باشید.شاد باشید

فیزیک هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: -مرور روش ایجاد بارالکتریکی به صورت مالش انجام شد. -تدریس روش تماس برای ایجاد بار الکتریکی در اجسام انجام شد. - حل نکات مربوط به آزمایش کنید صفحه 79 انجام شد.
تکلیف: -مطالعه نکات تدریس شده در کلاس انجام شود. پیشنهاد می کنم حتما در چک نویس دوباره مطالب آزمایش کنید صفحه 79 را بکشید تا بهتر یاد بگیرید( حدود 30 دقیقه) -مطالعه صفحه 105 و 106 از کتاب کار فصل 9 انجام شود. ( 30 دقیقه)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: