فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: کوشش 2

فرهنگ و هنر هفتم

مدرس: سعادتی، فاطمه
فعالیت: چرخه رنگ مخصوص تو چیه زیبان و بیان رنگ ها
تکلیف: تصویری نمادین از خود با عناصر بصری استفاده از رنگها و عناصر برای خلق اثر

هندسه‌ی هفتم

مدرس: دیری اندریه، فاطمه
فعالیت: تدریس بخش هم نهشتی ها وحل سوالهای کتاب و کتاب کار علوی و رفع اشکال
تکلیف: حل سوالهای کتاب ریاضی صفحه های 52 و 53 و 54 و و کتاب کار علوی صفحه های 102 و 103 و 104 حل شود ، شنبه امتحان هندسه از فصل چهارم گرفته می شود

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: درس 12 تا سر چربی‌ها تدریس شد. کتاب کار صفحات 58 و 59 در کلاس بررسی شد.
تکلیف: فصل 5 کامل مطالعه شود. روز دوشنبه کوئیز کتبی از کل درس 5 داریم.

نگارش هفتم

مدرس: کافی، زهرا
فعالیت: 1- احوالپرسی و گفتگوی اولیه. 2- توضیح درباره کوله فکر. 3- بازی چشم ما به مثابه دوربین به منظور تقویت نگاه متفاوت به کلاس و مدرسه به عنوان یک موضوع روزمره و بعد نوشتن درباره همان نقطه با یک نگاه حتا متفاوت‌تر. یک کلاس رویایی. نوشته‌ها باید شروع، میانه و پایان داشته‌باشد. (درس4) 4- خوانش و نقد نوشته‌ها‌.
تکلیف: انجام اولین بخش از دفترهای کوله فکر برای رویداد اول. (صفحات 11 و 16)

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: گلینی مقدم، فاطمه
فعالیت: درس 3 تدریس شد
تکلیف: کتاب کار حل شود پرسش کتبی از درس 1 2و3

قرآن هفتم

مدرس: گلینی مقدم، فاطمه
فعالیت: قسمت اول درس 3 تدریس شد
تکلیف: روانخوانی صفحه 34 با فایل صوتی تمرین شود پرسش کتبی از فتالیتهای درس اول تا صفحه 36

پژوهش هفتم

مدرس: یوسفی هراونی، لعیا
فعالیت: دیدن انیمیشن پسرک، موش کور، روباه و اسب، در مورد شناخت خود و توانایی ها و شناخت جهان اطراف
تکلیف: نوشتن چند سطر برداشت شخصی خود از انیمیشن

کامپیوتر هفتم

مدرس: سوری، لاله
فعالیت: تنظیمات ویندوز

سواد مالی

مدرس: خداویردی، بهناز
فعالیت: با عرض سلام تدریس روش استفاده منابع محدود و تخصص گرایی و تقسیم کار و مزایا و معایب بیان شد نحوه کار تولیدی و جزئیات بیان شد تکالیف بررسی شد
تکلیف: لطفا در مورد یک کسب و کار خانوادگی تحقیق کنید و به کلاس بیاورید

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هفتم

مدرس: سهرابی، مبینا
فعالیت: هویت یابی و دوستیابی

پژوهش هفتم

مدرس: یوسفی هراونی، لعیا
فعالیت: چگونه بر اساس سوال هایمان طرح پژوهشی آماده کنیم؟ ویژگی های پژوهش خوب و مراحل تمرین سوال پژوهشی
تکلیف: با بررسی و باز بینی سوالات خود طی جلسات گذشته سوال پژوهشی خود را بنویسید و چند سطر در مورد هدف و ضرورت سوال خود توضیح دهید.

ورزش هفتم

مدرس: تیزهوش، شبنم
فعالیت: برگزاری جشنواره هفته تربیت بدنی والمپیاد ورزشی،هنرنمایی دانش آموزان عزیز در رشته های ژیمناستیک،اسکیت نمایشی،کاراته،تکواندو

حساب هفتم

مدرس: دیری اندریه، فاطمه
فعالیت: تدریس فصل سوم جبر و معادله و حل سوالهای کتاب و رفع اشکال
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه های 30 و 31 و 32 حل شودو کتاب کار علوی صفحه های 63 و 62 حل شود

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: کتاب کار صفحات 56 و 57 بررسی شد.
تکلیف: مطالب درسی مطالعه شود.

فارسی هفتم

مدرس: محمد ابراهیم، محدثه
فعالیت: تدریس درس 4+ مسابقه ادبی
تکلیف: حل درس سوم کتاب کار

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: میرزمانی، ساناز
فعالیت: توضیحات تکمیلی درس 3 به دانش آموزان داده شد و توسط پاورپوینت دانش آموزان درس را کنفرانس دادند. درس 4 با عنوان:قانون گذاری با مثال ها و توضیحات کامل تدریس شد. درس 5 با عنوان: همدلی و همیاری در حوادث تدریس شد و نکات مهم متذکر گردید.
تکلیف: آزمون کتبی:تست و تشریحی از دروس:1،2،3،4و5 سوالات دروس 3،4 و 5 تاچهارشنبه ارسال خواهد شد.

کامپیوتر هفتم

مدرس: سوری، لاله
فعالیت: آموزش نصب ویندوز

فیزیک هفتم

مدرس: فروتن، فاطمه
فعالیت: تدریس درس دو به اتمام رسید
تکلیف: سلام و عرض ادب دخترهای گل هفتم آزمون انتهای درس دو در کتاب کار را در برگه آ4 تمیز با دقت و تمرکز کامل حل کرده و به عنوان آزمون کتاب باز به مدرسه بیاورید این آزمون توسط بنده تصحیح شده و نمره اش از نمرات مستمر خواهد بود

شیمی هفتم

مدرس: بندگی منفرد، سعیده
فعالیت: تدریس اتم چیست؟/ خمیربازی جهت تشخیص مشاهده غیر مستقیم/ بررسی تکالیف
تکلیف: پرسش کلاسی از ابتدای فصل اول و فصل سوم تا جاییکه تدریس شده

حساب هفتم

مدرس: دیری اندریه، فاطمه
فعالیت: حل سوالهای فصل دوم کتاب کار علوی و رفع اشکال وحل نمونه سوال از فصل دوم و تدریس فصل سوم الگوهای عددی
تکلیف: کتاب کار علوی فصل دوم کامل شود و کتاب ریاضی صفحه های 28 و 29 نوشته شود و دوشنبه از فصل دوم امتحان گرفته می شود

مشاوره

مدرس: رضایی سفیدآبی، ریحانه
فعالیت: توضیح در مورد نحوه مطالعه دروس و مکان مطالعه پوشه اشتباهات
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: