1402/05/14
1402/05/10
پژوهش نهم
مدرس:
آقایی، زینب سادات
فعالیت:
-
تکلیف:
دانشآموزان عزیزم لطفا توجه کنید: _ کسانیکه آبشار بی نهایت ساختهاند و به درستی کار میکند. روی آن اسم خود را بنویسند و یکشنبه 15 مرداد ماه، تحویل خانم فهیمی دهند. اگر دوست داشتند تزئین کنند، رنگ کنند و... زیبایی در کار حفظ شود.(زیبایی لازمهی شرکت در نمایشگاه است). _ ساخت فرفرهی حرارتی اجباری است. همانطور که پیشتر در کلاس صحبت کردیم، مبنای مسابقهی پایانی ترم تابستان، ساخت و کارکرد همین فرفره است. بنابراین، لطفا در روز یکشنبه 15 مرداد به همراه داشته باشید تا در کلاس مسابقهی درون کلاسی داشته باشیم. برنده کسی است میزان سرعت فرفرهاش از بقیه بیشتر باشد. _ همچنین روز سهشنبه 17م برندهی کلاسی در مسابقهی بین کلاسی که بین برندهی هر کلاس است شرکت خواهد کرد. _ توجه داشته باشید، شخص برنده در هر کلاس، در روز سهشنبه 17م دربارهی شیوهی کار فرفرهی حرارتی کنفرانس کوتاهی ارائه خواهد کرد. ***پس، لطفا آمادگی کامل داشته باشید.*** * خانم فهیمی فیلم ساخت فرفرهی حرارتی را داخل گروه گذاشتهاند. *از آنجا که پکهای استرلینگ خود را به خانه بردهاید، ساخت را کامل کرده و روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه برگردانید. فیلم ساخت ارسال خواهد شد. سپاس از همراهیتان
حساب نهم
مدرس:
مبینی مهر، سمیرا
فعالیت:
نکات عضویت و حل سوالات 6تا 10 مجموعه
تکلیف:
سوالات 11 تا 17 مجموعه
جلسه بعد هم جزوه مجموعه و هم جزوه اعداد گویا و عبارات جبری آورده شود.
شیمی نهم
مدرس:
بندگی منفرد، سعیده
فعالیت:
تدریس مبحث یون ها در بدن ما (توضیح یون سدیم و آهن از کتاب درسی و یون کلسیم و منیزیم افزون بر مطالب کتاب) مطابق با صفحات 20 و 21 کتاب درسی، حل خود را بیازمایید صفحه 19 کتاب درسی در کلاس.
تکلیف:
مطالعه کتاب درسی از صفحه 17 تا آخر صفحه 21،(فایل پی دی اف کتاب را برایتان در گروه قرار خواهم داد)
لطفا برای جلسه آینده حتما کتاب کار علوی را به همراه داشته باشید.
1402/05/09
پژوهش نهم
مدرس:
آقایی، زینب سادات
فعالیت:
ادامهی ساخت
تکلیف:
دانشآموزان عزیزم لطفا توجه کنید:
_ کسانیکه آبشار بی نهایت ساختهاند و به درستی کار میکند. روی آن اسم خود را بنویسند و یکشنبه 15 مرداد ماه، تحویل خانم فهیمی دهند. اگر دوست داشتند تزئین کنند، رنگ کنند و... زیبایی در کار حفظ شود.(زیبایی لازمهی شرکت در نمایشگاه است).
_ ساخت فرفرهی حرارتی اجباری است. همانطور که پیشتر در کلاس صحبت کردیم، مبنای مسابقهی پایانی ترم تابستان، ساخت و کارکرد همین فرفره است. بنابراین، لطفا در روز یکشنبه 15 مرداد به همراه داشته باشید تا در کلاس مسابقهی درون کلاسی داشته باشیم. برنده کسی است میزان سرعت فرفرهاش از بقیه بیشتر باشد. _ همچنین روز سهشنبه 17م برندهی کلاسی در مسابقهی بین کلاسی که بین برندهی هر کلاس است شرکت خواهد کرد.
_ توجه داشته باشید، شخص برنده در هر کلاس، در روز سهشنبه 17م دربارهی شیوهی کار فرفرهی حرارتی کنفرانس کوتاهی ارائه خواهد کرد.
***پس، لطفا آمادگی کامل داشته باشید.***
* خانم فهیمی فیلم ساخت فرفرهی حرارتی را داخل گروه گذاشتهاند.
*از آنجایی که ساخت موتور استرلینگ در هفتهی پیش رو به اتمام نخواهد رسید، لطفا فردا(سهشنبه دهم مرداد)، پک خود را به خانه برده، ساخت را کامل کرده و روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه برگردانید. فیلم ساخت ارسال خواهد شد.
سپاس از همراهیتان
فیزیک نهم
مدرس:
شمشیرگران، سیده فاطمه
فعالیت:
شروع فصل 4 حرکت چیست
مفاهیم مسافت و جابجایی و محاسبه
تکلیف:
تکالیف جلسه قبل در دفتر وارد و آورده شود، و کاربرگ دوم صفحه اول و دوم کامل انجام شود.
1402/05/08
پژوهش نهم
مدرس:
آقایی، زینب سادات
فعالیت:
ادامهی ساخت
تکلیف:
دانش آموزان عزیز، همانطور که پیشتر در کلاس صحبت کردیم. ملاک مسابقهی پایان ترم تابستان، ساخت فرفرهی حرارتی در منزل است.
لطفا تا تاریخ 14 مرداد ماه سازههای خود را به مدرسه آورده، تحویل دبیر پژوهش یا خانم فهیمی دهید.
یادآوری: سازه ها حتما برچسب اسم داشته باشند.
حساب نهم
مدرس:
مبینی مهر، سمیرا
فعالیت:
تدریس نمودار ون، مجموعه تهی و عضویت
تکلیف:
سوالات 5 تا 10 جزوه مجموعه
زیستشناسی و زمین نهم
مدرس:
برومند، فوژان
فعالیت:
درس نگاهی به فضا تا مبحث خورشید تدریس شد.
تکلیف:
سوالات جزوه حل شود.
1402/05/03
حساب نهم
مدرس:
مبینی مهر، سمیرا
فعالیت:
نکات مجموعه ها
تکلیف:
سوالات 2-3-4 جزوه مجموعه
شیمی نهم
مدرس:
بندگی منفرد، سعیده
فعالیت:
بسم الله الرحمن الرحیم
تدریس مبحث داد و ستد الکترونی و ترکیب یونی و پیوند یونی؛ مطابق با صفحات 17 تا 19 کتاب درسی(شیمی فصل دوم علوم نهم)
تکلیف:
1_خلاصه نویسی از جلسه اول تا سوم (درحد یک تا دو پاراگراف)
2_ ترسیم آرایش الکترونی ترکیب سدیم فلوئورید؛ عدد اتمی فلوئور 9 و عدد اتمی سدیم 11 است)
3_ ترسیم آرایش الکترونی منیزیم اکسید؛ (عدد اتمی منیزیم 12 و عدد اتمی اکسیژن 8)
* برای انجام تکالیف 2 و 3: ابتدا مدل اتمی بور هر یک از اتم ها را کشیده و در نهایت مشخص نمایید که کدام اتم الکترون گرفته است و کدام اتم الکترون از دست داده است.
در صورت داشتن هرگونه سوال و یا اشکالی در خصوص مباحث تدریس شده می توانید از طریق پرتال با بنده در ارتباط باشید.