فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: بینش1

پژوهش نهم

مدرس: آقایی، زینب سادات
فعالیت: ادامه‌ی ساخت
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم لطفا توجه کنید: _ کسانیکه آبشار بی نهایت ساخته‌اند و به درستی کار می‌کند. روی آن اسم خود را بنویسند و یکشنبه 15 مرداد ماه، تحویل خانم فهیمی دهند. اگر دوست داشتند تزئین کنند، رنگ کنند و... زیبایی در کار حفظ شود.(زیبایی لازمه‌ی شرکت در نمایشگاه است). _ ساخت فرفره‌ی حرارتی اجباری است. همانطور که پیش‌تر در کلاس صحبت کردیم، مبنای مسابقه‌ی پایانی ترم تابستان، ساخت و کارکرد همین فرفره است. بنابراین، لطفا در روز یکشنبه 15 مرداد به همراه داشته باشید تا در کلاس مسابقه‌ی درون کلاسی داشته باشیم. برنده کسی است میزان سرعت فرفره‌اش از بقیه بیشتر باشد. _ همچنین روز سه‌شنبه 17م برنده‌ی کلاسی در مسابقه‌ی بین کلاسی که بین برنده‌ی هر کلاس است شرکت خواهد کرد. _ توجه داشته باشید، شخص برنده در هر کلاس، در روز سه‌شنبه 17م درباره‌ی شیوه‌ی کار فرفره‌ی حرارتی کنفرانس کوتاهی ارائه خواهد کرد. ***پس، لطفا آمادگی کامل داشته باشید.*** * خانم فهیمی فیلم ساخت فرفره‌ی حرارتی را داخل گروه گذاشته‌اند. *از آنجایی که ساخت موتور استرلینگ در هفته‌ی پیش رو به اتمام نخواهد رسید، لطفا فردا(سه‌شنبه دهم مرداد)، پک خود را به خانه برده، ساخت را کامل کرده و روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه برگردانید. فیلم ساخت ارسال خواهد شد. سپاس از همراهیتان

هندسه‌ی نهم

مدرس: استادی، آزاده
فعالیت: مرور هندسه هشتم دایره
تکلیف: مثال های صفحه آخر جزوه دایره حل شود

فیزیک نهم

مدرس: شمشیرگران، سیده فاطمه
فعالیت: شروع فصل 4 حرکت چیست مفاهیم مسافت و جابجایی و محاسبه
تکلیف: تکالیف جلسه قبل در دفتر وارد و آورده شود، و کاربرگ دوم صفحه اول و دوم کامل انجام شود.

پژوهش نهم

مدرس: آقایی، زینب سادات
فعالیت: ادامه‌ی ساخت
تکلیف: دانش آموزان عزیز، همانطور که پیش‌تر در کلاس صحبت کردیم. ملاک مسابقه‌ی پایان ترم تابستان، ساخت فرفره‌ی حرارتی در منزل است. لطفا تا تاریخ 14 مرداد ماه سازه‌های خود را به مدرسه آورده، تحویل دبیر پژوهش یا خانم فهیمی دهید. یادآوری: سازه ها حتما برچسب اسم داشته باشند.

حساب نهم

مدرس: مبینی مهر، سمیرا
فعالیت: تدریس نمودار ون، مجموعه تهی و عضویت
تکلیف: سوالات 5 تا 10 جزوه مجموعه

زیست‌شناسی و زمین نهم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: درس نگاهی به فضا تا مبحث خورشید تدریس شد.
تکلیف: سوالات جزوه حل شود.

حساب نهم

مدرس: مبینی مهر، سمیرا
فعالیت: نکات مجموعه ها
تکلیف: سوالات 2-3-4 جزوه مجموعه

شیمی نهم

مدرس: بندگی منفرد، سعیده
فعالیت: بسم الله الرحمن الرحیم تدریس مبحث داد و ستد الکترونی و ترکیب یونی و پیوند یونی؛ مطابق با صفحات 17 تا 19 کتاب درسی(شیمی فصل دوم علوم نهم)
تکلیف: 1_خلاصه نویسی از جلسه اول تا سوم (درحد یک تا دو پاراگراف) 2_ ترسیم آرایش الکترونی ترکیب سدیم فلوئورید؛ عدد اتمی فلوئور 9 و عدد اتمی سدیم 11 است) 3_ ترسیم آرایش الکترونی منیزیم اکسید؛ (عدد اتمی منیزیم 12 و عدد اتمی اکسیژن 8) * برای انجام تکالیف 2 و 3: ابتدا مدل اتمی بور هر یک از اتم ها را کشیده و در نهایت مشخص نمایید که کدام اتم الکترون گرفته است و کدام اتم الکترون از دست داده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا اشکالی در خصوص مباحث تدریس شده می توانید از طریق پرتال با بنده در ارتباط باشید.

پژوهش هشتم

مدرس: آقایی، زینب سادات
فعالیت: شروع ساخت استرلینگ
تکلیف: - با توجه به تکلیف هفته‌ی گذشته، دانش‌آموزانی که آبشار بی‌نهایت را نیاورده‌اند، برای هفته‌ی آینده یعنی 7 مرداد ماه بیاورند. همچنین، لطفا پس از اتمام ساخت، از سازه فیلم گرفته. ابتدا خود را معرفی کرده، پس از آن عملکرد آبشار را نشان دهید. سپس فیلم را برای خانم فهیمی ارسال کنید. - تکلیف روز شنبه 7 مرداد ماه: مطالعه‌ی موتورهای متداول و نامتداول. ارائه‌ی کلاسی - ساخت فرفره‌ی حرارتی برای مسابقه پایان ترم تابستان. مهلت آوردن تا 14 مردادماه. سپاس از همراهی و توجهتان

حساب نهم

مدرس: مبینی مهر، سمیرا
فعالیت: انجام تمرین های اعداد گویا شماره های: 10-12-14-15 شروع فصل مجموعه ها: معرفی مجموعه
تکلیف: جزوه مجموعه :سوال 1 قسمت الف و ب

فیزیک نهم

مدرس: شمشیرگران، سیده فاطمه
فعالیت: نحوه محاسبات برایند نیروها و نیروی خالص و حل تمرینات
تکلیف: لطفا تمام تمرینات را در دفتر با صورت سوال و حل کامل وارد نمایید.

حساب نهم

مدرس: مبینی مهر، سمیرا
تکلیف: تکلیف: سوالات 5-7-8-10-11-12-13-14-15 برای نیاز به توضیحات بیشتر در مورد مبحث اعدادگویای هشتم، فیلم های ارسال شده در گروه را حتما مشاهده فرمایید.

زیست‌شناسی و زمین نهم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: مبحث مربوط به یاخته ها مرور شد. نگاهی به فضا تا انتهای تاریخچه‌ی نجوم تدریس شد.
تکلیف: جزوه مطالعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: