فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانش4

عربی هشتم

مدرس: زارعی، زهرا
فعالیت: فعالیت متصل و منفصل به صورت کامل تدریس شد. و از همه ی دانش آموزان پرسش صورت گرفت.
تکلیف: -کاربرگ صفحه 6 ( سوال مربوط به ضمایر ) وصفحه ی 7 کامل شود. -برای روز یک شنبه جزوه عربی را همراه داشته باشید. - مباحث تدریس شده در جلسه ی روز یک شنبه پرسیده خواهد شد.

پژوهش هشتم

مدرس: آقایی، زینب سادات
فعالیت: ادامه‌ی ساخت.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم. به‌خاطر داشته باشید: - با استفاده از بطری های پک‌های خود که به خانه بردید. و بر اساس ساخت کلاسی، دماغه و باله‌ها را نصب کنید.(اگر علاقمند بودید برای زیبایی رنگ آمیزی کنید)همچنین فیلم تکمیلی برای ساخت راکت ارسال خواهد شد.- ان‌شاءالله هفته‌ی آینده روز دوشنبه16م، مسابقه‌ی کلاسی برگزار خواهد شد. - روز سه‌شنبه 17م درباره‌ی شاتل‌ها صحبت خواهیم کرد.*عزیزانی که قرار است کنفرانس کلاسی داشته باشند با آمادگی کامل بیایند.* - برای نمایشگاه اختتامیه، کارهای شما به نمایش گذاشته خواهد شد. پس لطفا، راکت های سرنگی و کبریتی خود را مجدد به بهترین نحو ساخته، آن را بر اساس سلیقه ی خود تزیین کرده (رنگ آمیزی و...) و روز یکشنبه 15 مرداد ماه، تحویل خانم فرخی دهید. (حتما انجام شود) سپاس از همراهیتان

حساب هشتم

مدرس: منفرد، زهرا
فعالیت: استارت فصل 1 هشتم مقدمه مجموعه ها و عملیات کسرها
تکلیف: ص 8 و 9 و 10 جزوه سوم سوالات 1 تا 20

پژوهش هشتم

مدرس: آقایی، زینب سادات
فعالیت: ادامه ساخت.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم. به‌خاطر داشته باشید: - فردا(سه‌شنبه10م) بطری مازاد در پک‌های خود را به خانه ببرید. و بر اساس ساخت کلاسی، دماغه و باله‌ها را نصب کنید. - ان‌شاءالله هفته‌ی آینده روز دوشنبه16م، مسابقه‌ی کلاسی برگزار خواهد شد. - روز سه‌شنبه 17م درباره‌ی شاتل‌ها صحبت خواهیم کرد.*عزیزانی که قرار است کنفرانس کلاسی داشته باشند با آمادگی کامل بیایند.* - برای نمایشگاه اختتامیه، کارهای شما به نمایش گذاشته خواهد شد. پس لطفا، راکت های سرنگی و کبریتی خود را مجدد به بهترین نحو ساخته، آن را بر اساس سلیقه ی خود تزیین کرده (رنگ آمیزی و...) و روز یکشنبه 15 مرداد ماه، تحویل خانم فرخی دهید. (حتما انجام شود) سپاس از همراهیتان

فرهنگ و هنر هشتم

مدرس: دلداده، بهاره
فعالیت: اتصال برش های تاخورده و آموزش نصب قطعات

هندسه‌ی هشتم

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: تدریس مباحث جمع متناظر یک بردار،معادله مختصاتی هندسه هشتم:فصل سوم،تعریف چند ضلعی،محدب و مقعر،چند ضلعی منتظم
تکلیف: حل تمام مثال های صفحه 9در خود جزوه(ارسال بصورت عکس) کوئیز روز دوشنبه از صفحه 1 تا آخر صفحه 11 توجه:پاسخ صحیح مثال های صفحه 3 و 8 و9 شنبه 14 مرداد در پرتال قرار خواهد گرفت

فیزیک هشتم

مدرس: بندگی منفرد، سعیده
فعالیت: بسم الله الرحمن الرحیم تدریس مبحث الکترون آزاد در ادامه مدل اتمی بور و آرایش الکترونی ها در لایه آخر، تفهیم مفهوم رسانا و نارسانا با توجه به الکترون آزاد، آشنایی و کاربرد الکتروسکوپ با بیان دو قانون درباره بارهای الکتریکی.
تکلیف: 1_حل کلیه سوالات جزوه تابستانی؛ 2_پرسش کلاسی از سوالات جزوه تابستانی؛ 3_ به همراه داشتن کتاب کار علوم پایه هشتم علوی.(حل سوالات کتاب کار الزامی نیست و در کلاس بررسی خواهد شد.)

حساب هشتم

مدرس: منفرد، زهرا
فعالیت: حل تمرین های فصل شمارنده
تکلیف: صفحه 8 جزوه شمارنده سوالات 19 تا 32

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: پرسش شفاهی از کانی‌ها انجام شد. مبحث کانی ها تا آخر شناسایی کانی‌ها تدریس شد.
تکلیف: سوالات جزوه حل شود. مبحث کانی ها مطالعه شود.

شیمی هشتم

مدرس: امیرکاوه، بهار
فعالیت: جزوه شماره دو را پیرینت بگیرید و همراه داشته باشید.

پژوهش هشتم

مدرس: آقایی، زینب سادات
فعالیت: ادامه ساخت راکت آبی
تکلیف: - برای روز دوشنبه ارائه کنفرانس از شاتل های فضایی توسط تعدادی از بچه ها لطفا از کارکرد راکت های سرنگی و کبریتی خود در منزل فیلم گرفته و برای خانم فرخی ارسال کنید. مهلت ارسال فیلم تا 10 مرداد ماه

حساب هشتم

مدرس: منفرد، زهرا
فعالیت: تدریس شمارنده ،ب.م.م و ک.م.م
تکلیف: ص 8 و 9 جزوه معادله سوال 52 تا 55_ ص 7 جزوه شمارنده سوال 9 تا 18_

پژوهش هشتم

مدرس: آقایی، زینب سادات
فعالیت: ادامه‌ی ساخت لانچر.
تکلیف: لطفا دانش‌آموزان از طرز کار راکت سرنگی و راکت کبریتی خود فیلم گرفته و برای خانم فهیمی ارسال کنید. یادآوری: حتما نام خود و کلاس را در فیلم‌ها بگویید. ارسال فیلم تا تاریخ 7 مرداد ماه امکان‌پذیر است.

فرهنگ و هنر هشتم

مدرس: دلداده، بهاره
فعالیت: انتخاب نهایی مدل نمایشگاهی توسط دانش آموزان و نحوه تا زدن
تکلیف: مدل نمایشگاهی تکمیل شود

حساب هشتم

مدرس: منفرد، زهرا
فعالیت: کوئیز کلاسی+حل تمرین
تکلیف: ص 7و8 جزوه سوالات 45 تا 51

فیزیک هشتم

مدرس: بندگی منفرد، سعیده
فعالیت: بسم الله الرحمن الرحیم "السلام علیک الحسین" تدریس امروز دوره مجدد از جلسه اول: تعریف الکتریسیته و ذهنیت دانش آموزان از الکتریسیته بود. مرور جلسه دوم: انواع بار الکتریکی و قانون بارهای الکتریکی و اینکه بارهای الکتریکی چیست و از کجا می آیند؟ تدریس جلسه سوم: آشنایی با مدل اتمی بور و توضیح اینکه چرا اجسام دارای بار الکتریکی مثبت و یا منفی می شوند؟!
تکلیف: 1- خلاصه نویسی از مباحث تدریس شده از جلسات اول تا سوم(هر چیزی که تا به اینجا از درس متوجه شده اید) 2- حل سوالات پایانی جلسه دوم و سوم از جزوه تابستانی درس فیزیک هشتم. * در صورت داشتن هرگونه سوال و یا اشکال درباره دروس تدریس شده در پرتال از بنده سوال بفرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: