فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 4 B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: سلطانی، فائزه
فعالیت: - مدت زمان آزمون 60 دقیقه (از ساعت 15 الی 16) برگه ارسال شده بعد از ساعت 16 تصحیح نمیشود و به منزله غیبت در آزمون است. -پاسخ سوالات را در برگه یادداشت کنید، عکس واضح گرفته، تبدیل به پی دی اف (CamScanner) کرده و ارسال نمایید.( عکس تار و ناواضح تصحیح نمیشود)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: سلطانی، فائزه
فعالیت: عرض سلام و خسته نباشید، کتاب اموزش و پرورش تکمیل شد و همچنین کتاب گرامر دروس 5 تا 9 PREPARE مرور شد و تمارین مربوطه حل گردید.
تکلیف: خواهشمندم برای امتحان همگام فردا کتاب اموزش و پرورش با دقت مطالعه و تمرین شود و فایل مروری ک روی پرتال بارگزاری شده است را نیز تمرین کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: سلطانی، فائزه
فعالیت: عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، امروز تدریس و مرور دروس 1 تا 4 کتاب اموزش و پرورش انجام گردید و تمرینات مربوطه حل شد. همچنین نیز گرامر درس 9 کتاب PREPARE مرور شد و باقی یونیت ها در جلسات بعدی رفع اشکال میگردد.
تکلیف: لطفا تمامی لغات و جملات و نکات دروس 1 تا 4 مطالعه و تمرین شود. همچنین فایل دوره ی گرامر روی پرتال بارگزاری شده است.حتما انجام شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: سلطانی، فائزه
فعالیت: عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، امروز درس 9 تکمیل گردید و پرسش کلاسی انجام شد و همچنین تمارین اضافه جهت رفع اشکال گرامر افعال مودال انجام شد.فعالیت شنیداری و عبارات ابراز موفق و مخالف بودن هنگام گفت و گو تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه ی اینده خواهشمندم کتاب کار درس 9 تکمیل گردد و گرامر دروس یک تا نه دوره شود جهت رفع اشکال و پرسش سر کلاس. جلسه ی اینده کتاب اموزش و پرورش کار خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: سلطانی، فائزه
فعالیت: عرض سلام و خسته نباشید، 1.دوره و انجام تمارین افعال مودال. 2.انجام متن کتاب و خواندن ان. 3.تدریس لغات جدید. 4.تدریس پسوند اسم ساز.
تکلیف: 1.قسمت مرور کتاب حتما انجام شود. 2.کتاب اموزش و پرورش اورده شود. 3.دروس کتاب prepare مطالعه شود و در جلسات دوره سوالاتتان پرسیده شود. 4.پاسخنامه ی کتاب کار چک و انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: