فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: پرفسور حسابی

فارسی هفتم

مدرس: طالبی، محمد
تکلیف: عرض ادب و احترام خدمت دوستان نابغه و خفن ، عزیزان و بزرگواران لطفا کتاب کار علوی تا درس 12 (خود درس 12 هم شاملش میشود) حل شود. هچنین برای تکلیف نگارش اگر مایل هستین داستانی با موضوع دروغ در راستای جشنواری ارغوان که خدمتتون عرض کردم بنویسین. با هر دید و ژانری که خواستین ولی درونمایه دروغ حتما در آن رعایت شود. داستان به صورت تایپی و فایل ورد باشد و بیشتر از 3000 کلمه نشود.

پژوهش هفتم

مدرس: رزم‌خواه، اشکان
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت همه دانش آموزان گرامی امیدوارم که حالتون خوب باشه حالا که مدارس دوباره غیر حضوری شده خیلی بیشتر از قبل مراقب خودتون و خانواده خودتون باشید. امیدوارم همگی پک های ساخت فری فلایتی که مدرسه براتون آماده کرده بود رو بصورت کامل دریافت کرده باشید. از این جلسه به بعد میخواییم هواپیمای کشی خودمون رو بسازیم.
تکلیف: امروز براتون قسمت اول فیلم ساخت هواپیمای فری فلایت رو براتون در نظر گرفتم ولی قبل از این که پک هاتون رو باز کنید و فیلم رو ببینید از پک های باز نشده خودتون عکس گرفته و در پورتال برای من ارسال کنید. لینک قسمت اول فیلم فری فلایت رو در سرچ بار مرورگر خود جایگذاری نموده و از ساخت آن لذت ببرید. https://drive.google.com/file/d/1vD3MIzhUeeAfCYW1-MEXHRxXwlUaCfmQ/view?usp=sharing

عکاسی

مدرس: صابریان، بابک
تکلیف: 3 عدد عکس از طبیعت با 3 دیافراگم متفاوت.

هندسه‌ی هفتم

مدرس: ابراهیمی، ابراهیم
تکلیف: حل و مطالعه کتاب کار از ص145 الی 160
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: