فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: 43704

فارسی هفتم

مدرس: کربلایی حسنی، محمد
تکلیف: باسلام. سوالات مشخص شده از کتاب کار حل شوند. علامت «ص» بمعنای صفحه سوال در کتاب کار می‌باشد.

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هفتم

مدرس: لامعی، زهرا
فعالیت: سلام و روز بخیر تدریس مزایا و معایب رسانه ها

پژوهش هفتم

مدرس: بلندی، سپهر
فعالیت: سلام محور مناظره جهت مطالعه در قسمت کاربرگ قرار گرفت

حساب هفتم

مدرس: صدقی، حمیدرضا
فعالیت: جلسه آینده امتحان کتبی از فصل 3
تکلیف: حل تمرینهای صفحه 93,94،95کتاب کار در خود کتاب

عربی هفتم

مدرس: رستم جو، لقمان
فعالیت: تدریس و حل نمونه تمرینات بخش‌های 1 و 2 از درس دوم
تکلیف: حفظ کردن واژگان بخش یک و دو از درس دوم تکمیل تمرینات

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: کرمی، احمد
فعالیت: تدریس درس 5
تکلیف: خلاصه نویسی درس 5 فعالیت درس 5

پژوهش هفتم

مدرس: بلندی، سپهر
فعالیت: محور فرهنگ و هنر upload شد.

اتیکت

مدرس: خیری، محمدرضا
فعالیت: صحبت درباره احساسات در موقع انجام کار ها که با استقبال دانش آموزان همراه بود برای هفته آینده پروژه : چه چیز هایی را در کدام فضا های مجازی دنبال میکنیم چه شخصیت های معروفی را دنبال و الگو میگیریم چه تاثیری در زندگی ما دارند که به صورت پاور پوینت و کلیپ در گروه های 2 الی 3 نفره انجام شود با تشکر
تکلیف: صحبت درباره احساسات در موقع انجام کار ها که با استقبال دانش آموزان همراه بود برای هفته آینده پروژه : چه چیز هایی را در کدام فضا های مجازی دنبال میکنیم چه شخصیت های معروفی را دنبال و الگو میگیریم چه تاثیری در زندگی ما دارند که به صورت پاور پوینت و کلیپ در گروه های 2 الی 3 نفره انجام شود با تشکر

پژوهش هفتم

مدرس: بلندی، سپهر
فعالیت: محور زبان خارجی upload شد.

حساب هفتم

مدرس: صدقی، حمیدرضا
تکلیف: تکلیف حل تمرینات صفحه 38و39کتاب درسی و صفحه 90کتاب کار

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: علی‌زاده، حسن
فعالیت: سلام رفیق...خوب بخون...امتحان همچون فصل رویش نزدیکه...توقع دارم که خوب نمره بگیری و میوه بدی...مبادا به جای رویش دچار خزان بشی....سبز و پر امید باشی :»

شیمی هفتم

مدرس: پزشکی، آیدین
فعالیت: تدریس مباحث کتاب و پرسش کلاسی
تکلیف: تکمیل کتاب کار تا جایی که تدریس شده

سواد مالی

مدرس: قیامی، سعید
فعالیت: روش های افزایش ارزش افزوده
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: