1403/05/15
نگارش هشتم
کرمی، احمد
بررسی تکالیف و بازنویسی داستان های فراگیران و رفع اشکال آنان
افرینش داستان توسط فراگیران بر اساس درون مایه باب (موش و گربه )
با توجه به پایان کلاسهای تابستاته، انتظار میرود فراگیران هر هفته پرتال اموزشکاه را بازدید کنند و از مطالبی که تا پایان شهریور قرار داده میشود استفاده کرده و سپس نسبت به تکالیف خواسته شده اقدام کنند.
1-داستان خلق شده تا ساعت 8 امشب ارسال گردد .
2-روخوانی و روان نویسی داستان کبوتر و مرغ ماهیخوار تا پایان هفته ارسال گردد .
3-داستانی متناسب با درون مایه باب کبوتر و مرغ ماهیخوار خلق گردد و سپس تا پایان هفته ارسال گردد .
4-عناصر داستان را در باب کبوتر و مرغ ماهی خوار شناسایی کرده و سپس ارسال گردد .(تا پایان هفته )
فرهنگ و هنر هشتم
اعتماد نیک، ایمان
درود خدمت همکاران محترم دپارتمان هنر موسسه علوی
ضمن اجرای برنامه آموزشی مقطع هشتم (متوسطه اول) شعبه غرب تهران، نمونه آثار دانش آموزان بسیار مناسب و قابل قبول بوده و با همراه داشتن همکاری دانش آموزان، خروجی آثار قابل تامل است.
طی جلسات اخیر با نظارت و آموزش اینجانب ایمان اعتمادنیک دبیر هنر متوسطه اول، هنرجویان محترم در جلسات اول و دوم شیوه چاپ و ساخت مهر لینو را آموخته و رفع اشکال گردیده (به ترتیب نحوه ساخت را توضیح و نشان داده و کارهای هنرجویان رفع اشکال گردید)، سپس در جلسات سوم و چهارم موفق به ثبت آثار خود به همراه چاپ ترافارد شدند. همه آثار به معاون محترم مقطع هفتم آقای محمدخان گرامی تحویل داده شد.
با نهایت سپاس و آرزوی موفقیت روز افزون از دپارتمان محترم هنر موسسه بینظیر علوی
شیمی هشتم
جویبار، شیرزاد
عوامل موثر بر انحلال پذیری تدریس شد.
مطالب تدریس شده برای امتحان مرور و مطالعه شود.
1403/05/14
1403/05/10
مشاوره
محمدخان، حمیدرضا
سلام بر پسرای خوب.
لطفا برطبق برنامه که براتون نوشتم و تو پرتال هست مطالعه کنین.
هرروزی که تعطیل هستین به این معنی نیست که بازی کنین و یا بخوابین.
باید مطالعه داشته باشین تا برای مهر و شروع سال تحصیلی جدید خیلی قوی شروع کنیم.
ممنونم...
1403/05/09
مشاوره
محمدخان، حمیدرضا
سلام پسرای گل.
فراموش نکنین که هرروز پرتال باید چک بشه .
برنامه مطالعاتی در پرتال ثبت شده لطفا بابرنامه مطالعه کنین تا سال تحصیلی رو قوی شروع کنیم.
از فرصتهای تابستان به خوبی استفاده کنین .
ممنونم
1403/05/08
نگارش هشتم
کرمی، احمد
خوانش داستان کلیله و دمنه(باب موش و گربه ) و ارائه توضیحات
توزیع جزوه
شناسایی عناصر داستان
(در یک برگ عناصر داستان را یادداشت کرده و از صفحه مربوطه عکس گرفته شود و سپس در پرتال ارسال گردد)
از روی متن موش و گربه با توجه به توضیحات، خلاصه نویسی کرده و متن را در دو صفحه به نگارش امروزی برگردانید .
پس از انجام اینکار از صفحه مربوطه عکس گرفته شود و در پرتال ارسال گردد .
همچنین متن داستان را دو الی سه مرتبه خوانده تا به طرح و پیرنگ مسلط شده و در جلسه اینده بر این اساس داستان بازآفرینی خواهد شد .
شیمی هشتم
جویبار، شیرزاد
انواع مخلوط ها تدریس شد.
پرسش به عمل می آید.