فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: درخشان
فعالیت: با سلام و احترام؛ ارسال خلاصه روزانه فراموش نشود. دانش‌آموزانی که خلاصه روزانه به مسئول پایه ارسال نمی‌کنند با کسر نمره مستمر مواجه خواهند شد.
فعالیت: با سلام و احترام؛ ارسال خلاصه روزانه فراموش نشود.

قرآن هشتم

مدرس: یزدانی، امیر
تکلیف: صفحات 86 و 87 در کتاب انجام شود

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: علی‌زاده، حسن
فعالیت: سلام بچه ها ... این هفته قراره به صورت کتبی دو فصل ششم(تنظیم هورمونی) و فصل سیزدهم(هوازدگی) رو امتحان بگیریم :) بارها این فصل ها رو به صورت شفاهی پرسیدم و مثبت و منفی ثبت کردیم...اما این رو همون طور که از هفته پیش گفتم قراره کتبی امتحان بگیریم.... انتهای هفته امتحان میگیریم... دوستای خوبم ...توپ بخونید...نمره ها به والدین گرامیتون اطلاع داده میشه ... دوستتون دارم داداشا با آرزوی موفقیت :)

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 18 دلیل تمایل صاحبان کسب و کار به توسعه و رشد و همچنین مشکلات ناشی از رشد و توسعه کسب و کارها تدریس شد . فیلم کوتاهی درباره ی توسعه شرکت نستله نشان داده شد .
تکلیف: فعالیت 6-3 صفحه ی 59 + پرسش کسب و کاری صفحه ی 67 در قسمت کاربرگ فایل pdf جهت مطالعه آزاد گذاشته شده است

فیزیک هشتم

مدرس: کلانتری، حامد
فعالیت: سلام خدمت دانش آموزان گرامی این دو هفته را به تمرین درباره مباحث سایه و نیم سایه و قوانین بازتاب نور اختصاص دادیم. از هفته آینده انشالله بحث این فصل را با تدریس ادامه فصل ادامه خواهیم داد.
تکلیف: برای اینکه مباحث مربوط به فصول نه و ده که ترم یک خوانده ایم فراموش تان نشود مجددا مراجعه کنید و آن مباحث را دوره کنید. تمرینی برای شما گذاشته ام که آن مباحث مجددا برای شما تکرار و یادآوری شود. حتما تمارین را حل کنید در صورت عدم حل تمرین مطابق تمرین قبلی یک نمره از نمره مستمر کسر خواهد شد.

معرق

مدرس: ثمر کار، لیلا
فعالیت: باسلام و عرض ادب توضیح مجدد خطوط برای برش ها برش مثلث مستطیل ودایره توسط شاگردان
تکلیف: برش خطوط های اموزش داده شده و برش اشکال گفته شده

هندسه‌ی هشتم

مدرس: زربخش، محسن
فعالیت: همنهشتی مثلث های قائم الزاویه
تکلیف: صفحات 96 تا 99 حل شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: