فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: سطح Intro1B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: بابایی، شبنم
فعالیت: حروف oi و‌oy تدریس شد و به دانش آموزان از کلمات ترکیبی و‌جدیدی که تدریس شده بود سرمشق داده شد. Spelling bee نیز تا حرف شماره 7 کار شد.
تکلیف: دانش آموزان باید کلمات جدید را از هر کدام یک خط تمرین بنویسند و spelling bee را در خانه نوشتاری و شفاهی تمرین کنند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: بابایی، شبنم
فعالیت: آزمون پا به پا برگزار شد. و چند اصطلاح زبان بدن تدریس شد.
تکلیف: تمامی لغات دیکته از همان ابتدا باید به صورت تکلیف در دفتر تمرین شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: بابایی، شبنم
فعالیت: مکالمه 1 را که از پیش تدریس شده بود را دوباره کار کردیم و تکرار و تمرین انجام شد. حروف ترکیبی: ue,u-e,ew تدریس شد تکرار و تمرین انجام دادیم. دانش آموزان به صورت تمرینی کلمات جدید را یادداشت کردند.
تکلیف: کلمات مرتبط با حروف ترکیبی باید از هر کدام یک خط و در هر خط حداقل پنج کلمه تکرار شود به عنوان تکلیف. کلمات بازی بینگو نیر باید از هر کدام یک خط نوشته شود به همان منوال. نمونه سوالات همگام 1 بارگزاری شده است.لطفا در دفتر انجام داده و سرکلاس بیاوردید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: بابایی، شبنم
فعالیت: بازی بینگو با کلماتی که از ابتدا تا به حال تدریس شده انجام گردید.
تکلیف: دانش‌آموزان موظف هستند کلمات داخل بازی بینگو رو از هرکدام یک خط یادداشت کنند و به همراه بیاورند دوستانی که نبودند فایل آپلود شده است. آزمون تشریحی همگام 1 زبان ترمیک روز سه شنبه 16 آبان ماه خواهد بود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: بابایی، شبنم
فعالیت: حروف ow و ou تدریس شد. دانش آموزان در دفتر خود یادداشت کردند. تمرین و تکرار انجام شد. نمونه سوالات بارگزاری شده را پرینت گرفته و پاسخ دهید بودجه‌بندی آزمون تستی زبان ترمیک پا به پا مورخ 1402/08/11 روز پنجشنبه تا آخر حروف ou . ow
تکلیف: کلمات تدریس شده را از هر کدام یک خط و برگه‌ی دیکته را از اشتباهات هر کدام یک خط بنویسید. نمونه سوالات بارگزاری شده را پرینت گرفته و پاسخ دهید. بودجه‌بندی آزمون تستی زبان ترمیک پا به پا مورخ 1402/08/11 روز پنجشنبه تا آخر حروف ou . ow
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: