فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: سطح Intro2

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام ایتم های جشن زبان با دانش آموزان تمرین شد. صفحات 62 و 63 تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطف بفرمایید کتاب های کار خود را تا روز دوشنبه تا انتهای صفحه ی 44 انجام دهید. عزیزان توجه داشته باشید جشن زبان از اهمیت زیادی برخوردار بوده پس متن آن را در منزل تمرین نمایید و برای اجرای پایانی به بهترین شکل آماده باشید. فایل بارگزاری شده است. با تشکر و خدا قوت فراوان

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام و احترام آیتم های مرتبط با جشن زبان با دانش آموزان کار شد و متن های مرتبط بین آنان پخش شد.
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطف بفرمایید کتاب های کار خود را تا روز دوشنبه تا انتهای صفحه ی 44 انجام دهید. عزیزان توجه داشته باشید جشن زبان از اهمیت زیادی برخوردار بوده پس متن آن را در منزل تمرین نمایید و برای اجرای پایانی به بهترین شکل آماده باشید. با تشکر و خدا قوت فراوان.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام کلاس تقویتی به منظور آمادگی آزمون روز چهارشنبه برگزار شد.
تکلیف: روز چهارشنبه آزمون زبان آموزش و پرورش از کتاب prospect می باشد. دانش اموزان با توجه به مطالب کارشده در کلاس با دقت دروس 1تا 4را مطالعه کرده و نمونه سوالات بارگزاری شده را انجام دهند. آزمون از دروس 1تا 4میباشد.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: روز چهارشنبه آزمون زبان آموزش و پرورش از کتاب prospect می باشد. دانش اموزان با توجه به مطالب کارشده در کلاس با دقت دروس 1تا 4را مطالعه کرده و نمونه سوالات بارگزاری شده را انجام دهند. آزمون از دروس 1تا 4میباشد. جهت آمادگی و رفع اشکال آزمون روز چهارشنبه 6دی دانش اموزان بعد از آزمون شیمی تا ساعت 13در مدرسه حضور داشته باشند.
تکلیف: روز چهارشنبه آزمون زبان آموزش و پرورش از کتاب prospect می باشد. دانش اموزان با توجه به مطالب کارشده در کلاس با دقت دروس 1تا 4را مطالعه کرده و نمونه سوالات بارگزاری شده را انجام دهند. آزمون از دروس 1تا 4میباشد. جهت آمادگی و رفع اشکال آزمون روز چهارشنبه 6دی دانش اموزان بعد از آزمون شیمی تا ساعت 13در مدرسه حضور داشته باشند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز صفحه ی 60 و 61 تدریس شد. مسابقه ی spelling bee برگزار شد.
تکلیف: آزمون پایانی ترمیک زبان انگلیسی از کتاب prepare روز سه شنبه خواهد بود؛لذا لطف بفرمایبد برای آزمون که از اهمیت بالایی برخوردار است به بهترین شکل ممکن آماده شوید. با تشکر و آرزوی موفقیت فراوان0
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: