فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: صفحه 82 کتاب solution در کلاس تدریس شد و زبان اموزان با نحوه گفتن قیمت یک کالا آشنا شدند. آیتم های جشن زبان در کلاس تمرین شد.
تکلیف: آزمون همگام زبان روز یکشنبه 13 اسفند ماه از یونیت 5-7 خواهد بود. فایل ارسال شده را در سیستم خود ذخیره و حل کنید و به کلاس آورید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: صفحه 79 -80-81 کتاب solution تدریس شد و زبان آموزان با مفهوم phrasal verb آشنا شدند. دو آیتم جشن زبان در کلاس تمرین شد.
تکلیف: تکمیل کتاب کار تا پایان یونیت 7c. تمرین آیتم های جشن زبان. آزمون همگام زبان روز یکشنبه 13 اسفند ماه خواهد بود. دانش اموزانی که ارایه کنفرانس داشتند فردا اماده تمرین باشند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: کلاس های زبان به علت عدم حضور تعداد زیادی ز دانش اموزان تشکیل نشد.
تکلیف: دانش اموزان سپهرداد اصغری / ارتین عشقی لطفی / ایلیا مهدی پور و پویان رزجی برای کنفرانس با دقت مطالب را مطالعه کرده و برای روز دوشنبه اماده باشند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: تمامی آیتم های زبان در حیاط تمرین شد. (کنفرانس علمی- آیت الکرسی- آهنگ show must go on)
تکلیف: تکمیل کتاب کار تا پایان یونیت 7c. دانش اموزانی که اجرای کنفرانس را داشتند حتما تمرین کرده و نکات گفته شده را در نظر گرفته. شنبه مجدد تمرین خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: کنفرانس علمی در کلاس با زبان آموزان تمرین شد. کتاب کار در کلاس تکمیل و چک شد
تکلیف: مطالب کنفرانس ارسال شده را حتما ذخیره و برای فردا آماده باشید. *زبان آموزان: (آرتین عشقی لطفی- ایلیا مهدی پور- پویان رزجی- سپهرداد اصغری) فایل ارسال شده را در سیستم خود ذخیره کرده و مطالعه کنید.این فایل مربوط به کنفرانس علمی در جشن زبان است که تمامی آن را در آذر مطالعه و کنفرانس داده اید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: