فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: Intro5

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: مرادی نژاد، محسن
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی موارد تدریس شده امروز: تدریس صفحه 24 در ارتباط با ورزش ها
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی تمرین های امروز ؛ دو دقیقه صحبت از ورزش ها با استفاده از Play Go Do

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: مرادی نژاد، محسن
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی موارد تدریس شده امروز: تدریس Cooperative & superlative adjectives
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی تمرین های امروز ؛ مقایسه دو شخص یا دو شهر و.... با استفاده از گرامر cooperative adjectives گردآوردی یکسری از رکورد ها با استفاده از گرامر superlative adjectives

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: مرادی نژاد، محسن
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی موارد تدریس شده امروز: صحبت در ارتباط با مراحل زندگی
تکلیف: یک یا دو سوال رو انتخاب کنید و دو تا سه دقیقه صحبت کنید 1 when can you leave school in your country? 2 at what age can you get a job 3 how old do you have to be to get a driving license 4 what do you think is the best age to get married 5 is it important to go to university and get a degree? 6 Which of your relatives have retired?

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: مرادی نژاد، محسن
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی موارد تدریس شده امروز: تدریس وقایع مهم زندگی
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی تمرین های امروز ؛ دو دقیقه صحبت در ارتباط با وقایع مهم زندگی افراد از بدو تولد تا مرگ اشاره شود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: مرادی نژاد، محسن
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی موارد تدریس شده امروز: آشنایی با طرز پوشش مردم بریتانیا
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی تمرین های امروز ؛ نوشتن یک پاراگراف در ارتباط با نوع پوشش و آداب و رسوم یک کشور ( حتما از کلمات تدریس شده استفاده شود) کلماتی نظیره : Custom Occasion Fabric Items Spectacular . .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: