فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: Elementary A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: طیبی، امین
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. موارد مربوط به Floor planning مرور شد و ژانر های موسیقی نیز به طور کلی به عزیزان معرفی شد.
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. موارد تدریس شده رو مرور بکنید و پروژه خود را جلو ببرید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: طیبی، امین
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. موارد مربوط به معماری و روش خواندن نقشه و همچنین نقشه کشی با عزیزان کار شد. موارد مربوطه به آرتیکل ها با عزیزان مرور شد و بازی های مربوطه انجام شد.
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. زبان آموزان عزیز برای روز یکشنبه، یک Floor plan کشیده و به همراه خود بیاورید. لطفا خلاقیت بخرج بدید و از ایده های زیادی استفاده کنید. می تونید از پینترست و اینترنت کمک بگیرید. ( اگر روی مقوا باشد خیلی بهتر خواهد بود)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: طیبی، امین
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. مطالب مربوط به معماری کامل کار شد و نقشه کشی مختصر توضیح داده شد. همچنین معماری ایران نیز کامل توضیح داده شد. تمارین مربوط به آرتیکل ها تکمیل شد.
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. کتاب کار صفحات 6 و 7 را کامل بفرمایید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: طیبی، امین
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. اشیا و موارد داخل کلاس با عزیزان کار شد. آرتیکل های the-some- a - an - the با عزیزان کار شد.
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. لطفا مطالعه ای بر مطالب تدریس شده داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: طیبی، امین
فعالیت: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشی. موارد مربوط به معماری با زبان آموزان عزیز کار شد. (Smart - Sustainable) اسامی کشور ها با بازی هنگ من مرور شد.
تکلیف: سلام زبان آموز گرامی، امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشید. برای هفته آینده کاردستی با ملیت ها و کشور های مختلف درست کرده و به مدرسه بیاورید. مطالب تدریس شده مرور شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: